13 decembrie, 2011

Review *L.A. Colors Precious Palette*

Review *L.A. Colors Precious Palette*
Oficial asta este cea mai proasta paleta de farduri de ochi incercata de mine!
Initial n-am vrut sa-i fac review insa m-am gandit ca poate, tentate fiind de pretul foarte scazut - 1.5$ - va veti gandi s-o achizitionati. 
Review *L.A. Colors Precious Palette*
Review *L.A. Colors Precious Palette*
Review *L.A. Colors Precious Palette*
Am cumparat aceasta paleta de pe cherryculture.com, tentata fiind de pretul ei foarte mic. Nu stiam absolut nimic despre brandul L.A. COLORS si m-am gandit ca n-am nimic de pierdut daca il incerc. Nimic in afara de 1.5$. Norocul meu a fost ca, desi nu intentionam asta, am cam toate culorile in dublura de la alte branduri asa ca supararea n-a fost prea mare. 
Aceste farduri sunt foarte slab pigmentate si-au rezistenta aproape nula. Sunt prafoase si greu de blenduit. Au toate defectele pe care o paleta de farduri de ochi n-ar trebui sa le aiba. Mai jos swatch-uri:
Review *L.A. Colors Precious Palette*
Cred ca se poate observa foarte clar si din poza de mai sus cam cat de pigmentate sunt aceste farduri. Auriul mi-a placut tare mult cum se vedea in cutie, dar cred ca pe pleoape ar trebui puse vreo 740 de straturi ca sa se vada ceva. Daca aveti atata rabdare, luati-va paleta asta :)) Daca nu, nu va sfatuiesc!
CALIFICATIV: 2/10
Voi ati incercat vreun produs de la aceasta marca? As fi curioasa sa stiu daca toate sunt la fel de proaste sau au si produse bune.