15 decembrie, 2011

Christmas outfit

Christmas outfit

Stiu ca la un moment dat spusesem c-o sa fac saptamanal o astfel de postare, insa pentru ca sunt o mica sclerozata...am uitat complet.
Mi-am adus aminte in seara asta, asa ca m-am decis sa v-arat ce-as purta eu la o petrecere de Craciun. 
  • Eileen Kirby Red Games and Gossip Dress
  • REVILLON Mink Fur Cape Jacket
  • Christian Louboutin Maggie Glitter-Coated Metallic Snake-Print Leather Platforms
  • Franchi "Princess Forever" Gold Rhinestones Evening Bag
  • Violent Lips The Red Love Health & Beauty
  • Chanel Le Vernis Nail Colour
Sunt toate foarte scumpe si nu mi le-as putea permite. Dar am voie sa visez, nu? Anul asta n-o sa merg la nicio petrecere de Craciun. Dupa sase ani de zile voi petrece Craciunul cu tata si mama, care mi-au facut o mare bucurie si mi-au acceptat invitatia de-a veni la mine in Bucuresti :D
Voi cum va veti petrece Craciunul? Si mai ales, v-ati gandit cu ce va veti imbraca sau cum va veti machia?