18 decembrie, 2011

Castigatoare giveaway NAKED PALETTE

Castigatoare giveaway NAKED PALETTE
Fara nicio alta introducere, castigatoarea este: 
Castigatoare giveaway NAKED PALETTE
Castigatoare giveaway NAKED PALETTE
Felicitari, scorpie din '83! Sper din tot sufletul ca ti-am facut o bucurie si sa te bucuri maxim de aceasta paleta absolut minunata. 
Fetelor si baietilor (ca s-au inscris si barbati :D), va rog sa nu fiti suparate si dezamagite ca n-ati castigat. Stiu cat de mult mi-am dorit eu aceasta trusa si banuiesc ca si voi la fel. Nu disperati, ca daca-mi ies apele asa cum imi doresc eu...voi avea un nou giveaway cu paleta Naked 2 ;) 
O rog pe castigatoare sa ma contacteze cat de repede pe andreea.alina.adam@gmail.com ca sa punem la punct detaliile astfel incat trusa sa ajunga la tine pana de Craciun. 
Va multumesc tuturor ca v-ati inscris!
PS: O sa scriu intr-o zi cand voi fi mai libera cateva cuvinte despre giveaway-uri, intrucat am observat ca destul de multe persoane nu respecta regulile, nu lasa link-urile corecte sau se inscriu de mai multe ori. Gen de sapte ori!