20 decembrie, 2011

Doua vorbe....si-atat!

Brusc si deodata am simtit nevoia sa ma justific de ce voi fi cam inactiva pe blog in perioada imediat urmatoare.
Nu c-o sa fiu total inactiva, insa posturile vor fi mult mai rare ca pana acum. Asta nu pentru mult timp, ci vreo saptamana (cred c-o s-o includ si pe-asta). M-am obisnuit sa scriu destul de des si cand n-o fac, parca am senzatia ca-s o nasoala. 
Am avut si inca o sa mai am pana joi inclusiv o incarcare destul de mare la birou plus ca mereu se gaseste ceva de facut dupa. Nu mai ajung acasa la ore normale astfel incat sa mai am timp si de facut poze si de scris, mai ales daca vreau sa scriu ceva cat de cat inteligibil. Sambata vin si ai mei in Bucuresti sa petrecem Craciunul impreuna si probabil c-atunci nu voi putea nici macar sa intru pe net ca va avea grija mama de asta :D Sper insa sa fiu mai activa pe pagina de facebook, asta daca va imaginati ca ati scapat de mine ;))
In alta ordine de idei, va doresc de pe-acum un Craciun absolut fabulos, miraculos, surprinzator si fericit! Nu lasati absolut nimic sa va strice aceasta perioada minunata din an, cea mai minunata chiar. Ce daca nu ninge?! Ce daca n-ati primit toate cadourile la care visati?! Ce daca nu e acel cineva langa voi?!  Ce daca nu petreceti la Paris?! Don't worry, be happy!!!!!!!!!!!!!!! Va doresc tot ce-i mai bun in lumea asta! Si sa nu beti prea mult! Pe mine tata deja m-a avertizat ca vrea sa ma bage sub masa in noaptea de Craciun :D 
Si va dedic cu mult mult drag melodia mea prefe de Craciun!