22 decembrie, 2011

Am nevoie de voi



Si de energia voastra pozitiva! Nu vreau insa sa va incarc cu energia mea negativa, asa ca daca stiti ca sunteti sensibile la asa ceva nu cititi mai departe :)
Ceea ce veti citi in continuare nu are nicio legatura cu scopul pentru care acest blog a fost creat. 
Cred ca toate ati cunoscut la un moment dat in viata disperarea. Iar daca nu, sunteti niste norocoase. Eu traiesc acest sentiment in momentul asta. Simt o disperare de-am impresia ca pur si simplu ma sufoc. Cele care aveti sau ati avut animale de companie probabil ca ma veti intelege. La restul nici nu le cer asta :) 
Astazi cand am ajuns acasa de la birou mi-am gasit catelusa mai mult moarta decat vie. Tremura si plangea in continuu si vomase in toata casa de nu-mi pot imagina cum de mai putea sa respire. Stiind ca are probleme cu ficatul de mai multi ani si ca e si destul de batraioara, m-am super panicat si-am luat-o de-o aripa si m-am dus cu ea le veterinar. M-au intrebat daca pot sa vin maine sa-i recolteze analizele si pana atunci sa-i dau niste pastile. N-am fost de-acord si i-am rugat sa-i ia analizele atunci pe loc si-astept cat este necesar. 
I s-a recoltat sange si-am asteptat vreo jumatate de ora pana doctorita a iesit cu rezultatele. Mi-am dat seama dupa fata ei ca lucrurile nu stau bine deloc. Mi-a spus ca are hepatita acuta si ficatul nu mai functioneaza. Va jur ca-n momentul ala imi venea sa ma tavalesc pe jos de durere si disperare. M-a sfatuit insa sa mai astept cateva minute pana ies si analizele la rinichi si daca rinichii functioneaza exista sanse, minore ce-i drept, s-o puna pe picioare. Slava Domnului, rinichii sunt in parametrii normali. 
Au bagat-o imediat la perfuzii si i-au facut mai multe injectii. In zilele urmatoare urmeaza sa merg din nou cu ea s-o bage la perfuzii. Am ajuns cu ea acasa si vad ca nu mai tremura si nu mai plange. A si mancat putin. Catelusa mea atat de jucausa si vesela mereu, sta acum in fotoliul ei ca o leguma. Ma oprisem in drum spre casa sa-i iau un iepuras de plus cadou de Craciun. I l-am dat in seara asta, gandindu-ma ca poate nu mai prinde Craciunul. 
M-am asezat in pat cu ea in bratele mele si-am inchis ochii si ma gandeam ca tot ce-mi doresc este sa mor fix in momentul ala. Nu ma judecati! Poate multe veti gandi ca e doar un caine. Cainele asta imi este alaturi de zece ani de zile asa cum niciun om n-a fost in stare sa fie. Cainele asta a trait alaturi de mine clipele de groaza cand sora mea a murit, a trait alauri de mine clipele de groaza cand am aflat ca mama mea are cancer, a trait alaturi de mine clipele de fericire cand mi-am cumparat casa, a trait alaturi de mine clipele de fericire atunci cand m-am indragostit...Tot ce-am trait eu in ultimii ani, a trait si ea. 
Am remuscari enorme ca poate se intampla totul din vina mea. Ca poate n-am avut grija de ea asa cum ar fi trebuit. Multumesc celui de sus c-am bani si pot s-o tratez cum trebuie si ca pot sa fac absolut orice tine de mine ca s-o salvez. Nu stiu ce m-as fi facut daca ma prindea intr-o perioada in care n-aveam bani. 
Acum ma tem ca poate doctorii care-o trateaza nu sunt destul de buni, ca poate tratamentul nu va functiona...Dar sper, sper din toata inima mea ca-si va reveni. Peste 6 zile ii vor face din nou analizele si daca nu se vad niciun fel de imbunatatiri, va trebui sa iau o decizie...Dumnezeu stie ca nu vreau sa-mi vad catelusa chinuita, dar cum as putea sa iau decizia...aia?! 
Va rog sa ma iertati daca v-am suparat cu postul asta sau daca v-am intristat. Am scris gandindu-ma ca poate veti trimite spre mine si Pufica putin din energia voastra pozitiva si lucrul asta tare ne-ar ajuta. Stiam ca va veni momentul asta, insa nu sunt acum pregatita pentru el. Probabil ca nu voi si niciodata, insa NU ACUM!!! NU ACUM! Ea este Pufica: