26 decembrie, 2011

Preferatele anului 2011 *PARTEA I*

Preferatele anului 2011 *PARTEA I*
Pentru ca oricum nu pot sa ies absolut deloc din casa si pentru c-ai mei parinti au plecat azi, cred c-a venit timpul sa mai scriu si ceva interesant pe blog.

Sunt convinsa ca sunt foarte putini cei care stau si citesc bloguri in perioada asta, dar eu imi fac datoria acum cat am timp berechet. Asa ca azi va prezint o parte din produsele pe care le-am iubit cel mai mult in anul care se incheie. Incepem cu partea de cosmetice, maine urmand sa va arat produsele mele de make-up preferate din acest an. 
DEMACHIANT - Liz Earle Cleanse and Polish
DEMACHIANT - Liz Earle Cleanse and Polish
CLEANSER - Yes To Carrots
CLEANSER - Yes To Carrots
LOTIUNE TONICA - Liz Earle Instant Boost 
LOTIUNE TONICA - Liz Earle Instant Boost
CREMA DE FATA - Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion
CREMA DE FATA - Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion
CREMA DE OCHI - Clinique All About Eyes Rich
CREMA DE OCHI - Clinique All About Eyes Rich
MASCA DE FATA - Liz Earle Intensive Nourishing Treatment Mask
MASCA DE FATA - Liz Earle Intensive Nourishing Treatment Mask
BALSAM DE BUZE - Balea Vaseline
BALSAM DE BUZE - Balea Vaseline
TRATAMENT PENTRU TEN - Isis Glyco-A
TRATAMENT PENTRU TEN - Isis Glyco-A
SAMPON+BALSAM - Aussie
SAMPON+BALSAM - Aussie
TRATAMENT PENTRU PAR - Kerastase Nectar Termique
TRATAMENT PENTRU PAR - Kerastase Nectar Termique
DEMACHIANT PENTRU OCHI - Lotiune micelara Bioderma
DEMACHIANT PENTRU OCHI - Lotiune micelara Bioderma
GEL DE DUS - The Body Shop Spiced Pumpkin
GEL DE DUS - The Body Shop Spiced Pumpkin
CREMA DE CORP - The Body Shop Moringa Body ButterCREMA DE CORP - The Body Shop Moringa Body Butter
CREMA SCRUB PENTRU CORP - Boots
CREMA SCRUB PENTRU CORP - Boots
DEODORANT - Garnier Mineral
DEODORANT - Garnier Mineral
CREMA DE MAINI - Cosmetic Plant
CREMA DE MAINI - Cosmetic Plant
Initial ma gandisem ca toate produsele pe care le-am iubit cel mai mult in 2011 sa fie cuprinse intr-un singur post insa cand m-am apucat sa scriu si-am vazut cat de multe categorii sunt, m-am gandit ca e mai bine sa le impart in doua: partea de cosmetice si partea de make-up. Asadar, asa cum v-am spus si la inceput, maine o sa va arat machiajele mele preferate din acest an :D
In speranta ca sunteti macar doua-trei pe frecventa, va urez Sarbatori Fericite in continuare!