08 decembrie, 2011

review *CHANEL PERFECTION LUMIERE*

review *CHANEL PERFECTION LUMIERE*

Am asteptat foarte nerabdatoare sa se lanseze acest fond de ten.
Am fost mai mult decat dezamagita ca cei de la CHANEL au decis din nu stiu ce motiv sa scoata de pe piata PROLUMIER-ul, unul dintre fondurile de ten care-mi plac cel mai mult. Eram mai mult decat sigura ca PERFECTION LUMIERE-ul va fi mult mai bun decat predecesorul lui, mai ales ca vazusem si citisem destule review-uri pozitive despre acest produs. 
review *CHANEL PERFECTION LUMIERE*
Asa c-am decis sa-mi si cumpar acest nou produs. Am zis insa ca nu vreau sa risc cu el la cat de scump e - in jur de 200 ron - si c-as prefera mai intai sa-l testez. Asa c-am mers in Sephora si-am rugat o fata de-acolo sa-mi dea o mostra si m-am ales c-o cutiuta plina cu destul de mult fond de ten incat sa-mi ajunga pentru 5-6 aplicari. 
review *CHANEL PERFECTION LUMIERE*
review *CHANEL PERFECTION LUMIERE*
Problemele au aparut inca din faza de alegerea a nuantei. Produsul este disponibil in 20 de nuante, insa cei din Sephora aveau o gama destul de restransa. Si iata cum m-am ales c-o nuanta mai inchisa decat cea pe care-o folosesc in mod normal. Am zis ca nu e o problema chiar atat de mare, ca pana la urma in faza de testare ma interesau alte aspecte mai mult. 
Ceea ce aduce nou acest fond de ten este complexul patentat CHANEL perfect light control. Ca o mare fana a PROLUMIER-ului ce sunt, acest fond de ten este o dezamagire pentru mine. Cele doua nici macar nu pot fi comparate, dupa parerea mea fiecare potrivindu-se altui tip de ten. In timp ce PROLUMIERE cred ca este mai potrivit persoanelor c-un ten normal sau uscat, tind sa cred ca PERFECTION LUMIERE se potriveste mai degraba celor care-au un ten cu tendinte de ingrasare si care-si doresc un finish mat-semi mat. 
Produsul are o consistenta destul de groasa si trebuie aplicat repede si pe portiuni mici intrucat se usuca foarte repede. Daca ai acele nesuferite de portiuni de piele care se descuameaza, acest fond de ten ti le va usca si mai tare si le va si scoate in evidenta. Ceea ce urasc insa cel mai mult la PERFECTION LUMIERE este ca oxideaza! Este prima data in viata mea de cand folosesc fond de ten (adica de vreo zece ani) cand patesc asa ceva. Pe masura ce orele se scurgeau si mai aruncam cate-o privire in oglinda, vedeam ingrozita cum ma faceam din ce in ce mai portocalie. Si pentru ca oricum aveam o nuanta mai inchisa decat ceea ce-mi trebuia mie, va dati seama cum aratam. 
Finish-ul este mat si destul de natural, desi acest fond de ten are acoperire mare. De-asemenea, am mai observat ca are si-o rezistenta buna si nu dispare in neant dupa cateva ore. 
review *CHANEL PERFECTION LUMIERE*
Va spun cu mana pe inima ca ma bucur din tot sufletul ca acest fond de ten nu mi se potriveste, deoarece eram foarte tentata sa-l cumpar si costa o caruta de bani! In locul lui, am recumparat MAC STUDIO FIX LIQUID. Daca sunteti interesate de acest produs, o sa-i fac si lui un review. Si revenind la CHANEL PERFECTION LUMIERE, nu-l recomand!
CALIFICATIV: 5/10