09 decembrie, 2011

Azi am facut cioco!

Heidi

Astazi am fost impreuna cu colegii mei la un seminar despre ciocolata la Heidi, unde-am si facut ciocolata pentru prima data!
Daca sunteti din Bucuresti sau aveti drum pe-aici, nu ezitati si duceti-va! A fost o experienta extraordinara. M-as mai duce de vreo zece ori! Am facut o ciocolata in care-am pus cam de toate, ba chiar as mai fi pus insa una dintre doamnele de-acolo mi-a spus ca daca mai pun ceva, nu va mai tine. Cativa colegi mi-au zis ca ciocolata mea seamana c-o pizza, iar altii ca e opera de arta. Cred puternic in a doua varianta! :)) Adevarul e ca mi-e si teama s-o gust la ce amestecatura e acolo. Cred c-am pus in ea aproape tot ce era pe masa aia. 
Heidi
Heidi
Heidi
Da, stiu c-aveam o costumatie absolut superba dar nici nu mai conteaza la cat de bine m-am simtit! Daca vreti sa vedeti cate bunatati erau acolo, va invit pe pagina mea de Facebook unde-am pus o gramada de poze.