29 decembrie, 2011

FACE OF THE DAY: machiaj de revelion

 machiaj de revelion
Noaptea trecuta nu puteam sa inchid un ochi avand emotii extrem de mari pentru ca azi urma sa ma duc cu Pufica la analize.
Si am tot colindat pe diferite site-uri, am mai citit ceva bloguri si m-am gandit pe la 1 noaptea sa-mi trag un machiaj. Nu ma mai machiasem de o saptamana, nu ma mai demachiasem tot de-o saptamana, iar de creme si masti nici nu poate fi vorba. Fata imi arata cam descompusa si-am simtit nevoia sa ma mai vad si aratand cat de cat normal. Si pentru ca mi-a placut foarte mult tutorialul Adinei cu propunerea ei pentru petrecerea de revelion, am incercat sa recreez din perspectiva mea machiajul respectiv. 
Am facut doua variante: una cu buzele nude si una cu buzele rosii. Si iata ce-a iesit!
 machiaj de revelion
 machiaj de revelion
 machiaj de revelion
 machiaj de revelion
 machiaj de revelion
 machiaj de revelion
 machiaj de revelion
 machiaj de revelion
 machiaj de revelion
Si strambatura de final!
 machiaj de revelion
Produse folosite:
  • Fata: baza NYX HD, fond de ten MAC Studio Fix Fluid, pudra MAC Mineralize Skinfinish Natural, Anticearcan Garnier Roll-on, Bronzer din paleta de 10 blushuri de la BH Cosmetics, blush crema NYX Boho Chic, iluminator Jemma Kidd
  • Ochi: baza Too Faced, paleta de 88 culori mate BH Cosmetics + Naked Palette, tus Farmasi, rimel Maybelline The Falsies
  • Buze: Balea Vaseline, creion contur Farmasi, ruj NYX Black Cherry
Acum vreau sa-mi spuneti care dintre cele doua variante va place cel mai mult. Asta daca va place vreuna :) 
PS: Da, stiu ca in poza cu buzele tuguiate aduc a pitzi :D