30 decembrie, 2011

Ce mi-a adus Mosu'

Ce mi-a adus Mosu'
In primul rand, Mosu' mi-a adus exact ce-mi doream mai mult si mai mult: sanatate Puficai! Vestea ca Pufica si-a revenit cat de cat mi-a adus o imensa bucurie in suflet.
Va zic sincer ca nu ma asteptam sa treaca acest Craciun. Dar iata ca datorita celor patru medici care s-au ocupat de ea, tratamentului si nu in ultimul rand datorita voua care i-ati transmis gandurile voastre frumoase si energia voastra pozitiva, Pufica este din nou pe picioare la fel de nazdravana si pusa pe prostii ca inainte!
Apoi mi-am dorit foarte tare un Clarisonic Mia. Banii pe care-i pusesem deoparte pentru el s-au dus insa pe tratamentele Puficai. Sa nu va imaginati c-am cel mai mic regret! Poate asta a fost un semn ca nu tre' sa mi-l iau :D Mai departe am primit multe cadouase dragute. Parintii mei imi daruiesc bani in fiecare an de Craciun, de ziua mea, de Mos Nicolae samd. Pentru ca stiu ca e destul de complicat sa ma nimereasca la capitolul cadouri. Aceasta intelegerea pe care-am facut-o cu foarte multi ani in urma ma coafeaza atat pe mine ca pot sa-mi cumpar ce vreau eu, cat si pe ei ca nu tre' sa-si mai bata capul si cu cadoul meu. Haideti sa va arat ce mi-a adus Mosul anul asta :) 
  • Trei oje frumusele foc de la Flormar
oja Flormar
oja Flormar
oja Flormar
  • o pereche de blugi rosii (ii plac si Puficai :D )
cadou
o pereche de bocanci din colectia H&M Girl With the Dragon Tattoo. Daca n-ati vazut filmul, vedeti-l! Si nu pe cel american, ci pe cel suedez. De carte nici nu mai spun. Una din cele mai bune citite de mine vreodata
cadou
  • un cardigan nude - una din culorile mele preferate
cadou
o pereche de cercei pe care abia astept sa-i port!
cadou
cei de la Cosmetic Plant au fost foarte draguti si mi-au trimis un cadou foarte dragut. Din poza lipseste crema pentru calcaie pe care mi-a luat-o mama
Cosmetic Plant
  • o crema de corp cu particule sclipicioase de la Peggy Sage
crema de corp cu particule sclipicioase de la Peggy Sage
  • o esarfa care-mi place la nebunie!
esarfa
  • o fusta in stilul anilor '70. In poza se vad si ascutitorile mele de genunchi. N-am avut deloc cum sa-i cropuiesc :P 
fusta
  •  o pereche de pantofi Oxford care-au o combinatie de culori pe care-o ador!
pantofi
  • un sacou albastru electric (boyfriend blazer)
boyfriend blazer
  • un sampon uscat de la Sephora. Chiar sunt curioasa daca e atat de bun pe cat se spune
sampon uscat Sephora
  • o crema de fata de zi de la SpaRustica pe care deja o iubesc!
crema de fata de zi SpaRustica
Si cam atat. Imi plac absolut toate cadourile! Mosul a fost foarte darnic cu mine anul asta <3
V-ati pregatit de Revelion? Eu o sa stau acasa cu Pufica mea, o sa ma imbrac in pijamale, o sa ma machiez, o sa beau o bere-doua si o sa frec menta pe net. Desi am primit o invitatie fooooarte atragatoare de la draguta de Adina, anul asta prefer sa stau acasa cu Pufica. Pentru distractie mai e timp berechet. Voi ce faceti de Revelion? In cazul in care nu ne mai auzim, va urez distractie placuta oriunde ati petrece noaptea dintre ani!