28 decembrie, 2011

Colectia mea de pensule

Colectia mea de pensule
Ma tot intreaba lumea care stie cate pensule am "Ce naiba faci cu atatea pensule?!"
Chiar mama care-a fost la mine zilele trecute m-a intrebat daca n-am sa-i dau si ei o pensula pentru blush (i-am dat cadou de Craciun un blush) si i-am zis ca nu. S-a dus la baie si-a venit c-o fata suparata "Cum mai mama n-ai, cand ai atat de multe?!" Pai am, dar aproape fiecare pensula din colectia mea are o misiune bine definita. Asa ca azi va prezint pensulele pe care le folosesc mereu cand ma machiez. 
  • SIGMA FLAT TOP SYNTHETIC KABUKI F80 - pensula cu care aplic fondul de ten lichid. De cand o am, ma tot gandesc cum am putut sa traiesc fara ea. 
SIGMA FLAT TOP SYNTHETIC KABUKI F80
  • ELF ANGLED BLUSH BRUSH - este pensula cu care-mi aplic pudra, fie ea compacta sau pulbere
ELF ANGLED BLUSH BRUSH
  • SIGMA F05 SMALL CONTOUR - este pensula cu care aplic bronzerul si fac conturul fetei
SIGMA F05 SMALL CONTOUR
  • ELF STIPPLE BRUSH - este pensula cu care aplic fardul de obraz pudra 
ELF STIPPLE BRUSH
  • SEPHORA 47 - este pensula cu care aplic produsele cu o consistenta cremoasa: iluminatorul si fardul de obraz. De asemenea, este foarte potrivita si pentru aplicarea fondului de ten cu consistenta cremoasa. 
SEPHORA 47
  • SEPHORA 43 - este pensula cu care aplic iluminatorul pudra si uneori chiar si pudra
SEPHORA 43
  • SIGMA PRECISION FLAT P80 - este sora mai mica a pensulei F80 si cu ea aplic anticearcanul si corectorul. Pensula asta mi se pare absolut senzationala! Din punctul meu de vedere, exista o diferenta uriasa intre aplicarea cu degetele si aplicarea cu aceasta pensula. 
SIGMA PRECISION FLAT P80
  • NO NAME - este o pensula pe care nu mai stiu de unde-am pescuit-o. Cert este ca e una dintre primele mele pensule si cu ea aplic fardul de sprancene si uneori o folosesc pentru conturarea ochilor cu fard negru
pensula
  • SIGMA SMALL TAPERED BLENDING E45 - este pensula cu care aplic fardul in pliul ochiului
SIGMA SMALL TAPERED BLENDING E45
  • MAC 217 - este pensula cu care amestec (blending) culorile
MAC 217
  • SIGMA BLENDING E25 (travel size) - este pensula pe care-o port mereu la mine sa-mi retusez machiajul pe parcursul zilei
SIGMA BLENDING E25 (travel size)
  • URBAN DECAY SHADOW - este pensula cu care aplic fardul pe pleoapa superioara si care-a venit in paleta NAKED
URBAN DECAY SHADOW
  • ELF CONCEALER BRUSH - este pensula cu care aplic fardurile cu consistenta cremoasa. Nu mi se pare absolut deloc potrivita pentru aplicarea corectorului intrucat este prea dura
ELF CONCEALER BRUSH
  • MAC 219 - pensula creion este cea cu care aplic fardurile cu nuanta inchisa in coltul extern al ochilui, cat si pe pleoapa inferioara
MAC 219
  • SIGMA EYELINER E05 - este pensula cu care aplic eyeliner-ul. De cand o am, am reusit si eu in sfarsit sa fac codita sa arate omeneste, daca nu chiar bine 
SIGMA EYELINER E05
  • NO NAME - este pensula cu care aplic highlighter-ul in coltul intern al ochiului, cat si sub spranceana
pensula
  • SEPHORA 47 - este prima pensula pe care-am avut-o pentru aplicarea fondului de ten. Acum o folosesc pentru aplicarea mastilor de fata. Este acelasi numar ca cea SEPHORA de mai sus, insa arata altfel si diferenta dintre texturi este destul de mare
SEPHORA 47
  • SIGMA LIP L05 - este pensula cu care aplic rujul. Desi detin o colectie impresionanta de rujuri, folosesc destul de rar acest produs. Insa de cand am pensula asta, parca-parca am inceput sa folosesc ceva mai des rujurile, lucru care nu poate decat sa ma bucure
SIGMA LIP L05
Si cam astea sunt pensulele pe care le folosesc mereu cand ma machiez. Singura pensula care-mi lipseste si pe care intentionez sa mi-o si cumpar in viitor este una kabuki din aia mica-mica. Am una primita cadou de la Sephora, insa este absolut jenanta. Poate vi se par multe, poate nu...dar eu stiu sigur ca in momentul asta n-as putea sa ma lipsesc de niciuna. Ce chef de machiat mi-a venit! Mai ales ca maine se implineste o saptamana de cand n-am mai facut-o :)