19 septembrie, 2011

review *LIZ EARLE BOTANICAL SHINE SHAMPOO*

review *LIZ EARLE BOTANICAL SHINE SHAMPOO*
va ziceam acum ceva timp ca samponul de la LIZ EARLE se numara printre produsele mele preferate si m-am gandit ca, desi l-am terminat de ceva timp, nu am apucat sa va zic doua vorbe despre el. 

review *LIZ EARLE BOTANICAL SHINE SHAMPOO*
CE ZICE PRODUCATORUL:
With West African shea butter, natural source vitamin E, shine-boosting apple and orange extracts plus naturally derived cleansers, our shampoo gently cleans without stripping to leave hair soft, shiny and smooth. Contains no sodium lauryl/laureth sulphate.
Wet hair thoroughly, massage into a rich lather from root to tip – a little shampoo goes a long way.
Naturally active ingredients include natural vitamin E, west african shea butter to moisturise plus apple and orange extracts boost shine.
Suitable for all hair types
CE ZIC EU:
incep prin a va spune ca acest sampon este cel mai bun folosit de mine vreodata. este destinat tuturor tipurilor de par si eu mi-am cumparat varianta de 200 de ml de pe site-ul LIZ EARLE cu 8 lire si mi-a ajuns cam intr-o saptamana. sa va spun insa doua vorbe despre cum este parul meu. are tendinta de ingrasare si cam la a treia zi dupa spalare incepe sa se observe treaba asta la radacina. il spal cam o data pe saptamana - in primele doua-trei zile il port lasat pe umeri, iar in urmatoarele in coc sau coada de cal, uneori impletit. am parul lung pana in talie, vopsit si cu firul foarte subtire. principalele probleme cu care ma confrunt sunt ingrasarea lui si firele rebele. o alta mare problema este ca am psoriazis si am scalpul extrem de sensibil: daca nu ma spal cu ce trebuie, imi iese la ceafa minunata leziune de psoriazis pe care ma chinui dupa aia s-o tratez cateva saptamani bune. ca sa nu mai zic ca ma mananca de mor si ma umplu instant de-o matreata extrem de sexy!
acest sampon m-a ajutat la tratarea tuturor celor trei probleme: parul imi arata bine chiar si dupa a patra zi de la spalat, leziunile de psoriazis nu mi-au mai dat batai de cap, iar parul nu mi s-a mai electrizat ca sa-mi zboare  in toate directiile posibile. 
pentru ca stiu ca sunteti multe care sunteti interesante de ingredientele acestui sampon, iata si lista: 
Aqua (water), Sodium lauroyl methyl isethionate, Aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, Sorbitan sesquicaprylate, Glycerin, Cocamidopropyl betaine, Sodium methyl isethionate, Lauric acid, Vitellaria paradoxa (shea butter), Pyrus malus (apple) fruit extract, Citrus aurantium dulcis (orange) fruit extract, Tocopherol (vitamin E), Phenoxyethanol, Panthenol, Citronellyl methylcrotonate, Trisodium ethylenediamine disuccinate, Sodium chloride, Limonene, Sodium cocoyl glycinate, Parfum (fragrance), Guar hydroxypropyltrimonium chloride, Xanthan gum, Linalool, Citric acid, Methyl hydrogenated rosinate, Acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, Phytantriol, Methylisothiazolinone, Biosaccharide Gum-1. aici gasiti mai multe detalii despre ingrediente. 
eu va spun sincer ca nu prea ma uit la ingrediente, dar asa din cat ma pricep eu, mi se pare ca are niste ingrediente...sanatoase. probabil va intrebati daca este ceva ce nu mi-a placut la acest sampon. ei bine, pentru ca sunt o mare carcotasa, sunt si cateva lucruri minore care nu mi-au placut.
  • face spuma destul de putina
  • din aceasta cauza, nu este foarte economic. eu pana nu vad spuma, nu ma las. asa ca am tendinta sa consum foarte mult produs la o singura spalare
alte defecte nu-i mai gasesc. va recomand acest sampon. eu cu siguranta il voi recumpara, dupa ce mi se termina ce folosesc acum, asta daca intre timp nu aud de vreun sampon minune. eu am si balsam tot de la LIZ EARLE si este o combinatie destul de reusita. 
CALIFICATIV: 9,5