18 septembrie, 2011

Get your freak on TAG

Get your freak on TAG
simpatica Laura mi-a dat o leapsa pe care m-am gandit s-o onorez azi, mai ales ca sunt in pana de idei si nu stiu ce sa mai scriu. 
1. Care e porecla pe care o foloseste doar familia sa te strige?
cand eram mica, ai mei ma strigau delly si pe sora-mea nelly (pe sora-mea o chema Ramona). acum ma striga copilu' :| da, am 31 de ani! 
2. Ce obicei ciudat ai?
mda, pai am vreo cateva. primul care-mi vine acum in minte si care ma termina psihic de altfel, este sa verific inainte de-a ma culca de 740 de ori daca am inchis gazele. cateodata ma bag in pat si ma ridic iar, ma duc la bucatarie si mai verific de cateva ori. 
3. Ai vreo fobie ciudata?
cred ca toate fobiile sunt ciudate in felul lor. mie mi-e frica de-o groaza de chestii. in primul rand mi-e frica de obiecte ascutite. am momente cand inchid ochii si-mi vine in cap o imagine cum ma tai in ceva si-mi vine sa urlu. mi se face pielea de gaina si-acum cand ma gandesc. mi-e frica de masini si viteza. dar cea mai mare fobie a mea este frica de intuneric. daca ma lasi intr-o camera necunoscuta in intuneric total cred ca ma pis pe mine de frica. la propriu!
4. Care e melodia pe care iubesti sa te manifesti cand esti singura?
am multe tare. cand ma manifest, apai ma manifest! :))
5. Care e unul dintre lucrurile care te enerveaza cel mai tare?
ma enerveaza foarte tare lipsa de respect. si la "lipsa de respect" intra muuulte chestii: sa intarzie la intalniri mai mult decat e cazul, sa ma minta in fata ca pe-o proasta, sa anuleze pe ultima suta o intalnire samd.
6. Care e unul din ticurile tale nervoase? 
sa ma scarpin in cap. mult tare!
7. Pe ce parte a patului dormi?
pe partea destinata printeselor! :)) dorm singura, so...
8. Care a fost primul tau animal de plus si cum il chema?
aici amintirile sunt un pic estompate. stiu ca atunci cand eram mica aveam un urs alb cu tenta de negru :)) pe care-l chema Rapanila. de la rapanos. asta daca stiti ce inseamna "rapanos" :)) faza e ca nu-mi aduc aminte exact daca era al meu sau al sora-mii. 
9.Care e bautura pe care o bei intotdeauna la starbucks?
merg foarte rar la starbucks si mereu incerc chestii noi.
10. Care e regula de frumusete pe care o promovezi... dar niciodata nu o practici?
crema de corp. sa dea naiba daca pot eu vreodata in viata sa ma tin de obiceiul asta :(
11. Ai vreo abilitate ciudata a corpului? 
din cate stiu, nu.
12. Cum stai la dus?
stau bine, multumesc. 
13.Care e mancarea ta preferata care stii ca nu face bine, dar totusi o mananci?
cartofi prajiti cu ochiuri si mujdei si paine MULTA!
14. Care e expresia pe care o folosesti tot timpul?
din pacate este o expresie vulgara, dar va jur ca ma chinui din greu sa scap de ea! 
15.Timpul pentru somn - ce porti de fapt?
depinde de anotimp. dar in general, colanti si bluza de pijama. 
ii multumesc Laurei pentru aceasta leapsa distractiva si-o dau mai departe tuturor fetelor care inca n-au primit-o/facut-o.