23 septembrie, 2011

ruj de buze ELF POSH

ruj de buze ELF POSH
dupa cum probabil stiti, am in desfasurare un giveaway ale carui premii sunt oferite de ELF ROMANIA.
unul dintre aceste premii este un ruj de buze in nuanta POSH. in momentul cand am corespondat cu cei de le ELF pe tema giveaway-ului si mi-au trimis lista cu premii, n-am putut sa nu-l remarc pe unul dintre ele si anume acest ruj. mi-a placut atat de mult, incat m-am hotarat sa mi-l si cumpar. va spun ca are o nuanta absolut superba, foarte potrivita pentru sezonul rece care se apropie. este foarte rezistent si destul de hidratant. m-am indragostit pur si simplu de acest ruj. din punctul meu de vedere are o nuanta de rosu perfecta! 
mai jos va pun niste poze cu machiajul facut de mine azi unde-am folosit multe produse ELF, printre care si acest ruj. azi mi-a ajuns un colet cu niste chestiute comandate saptamana trecuta pe care intentionez sa vi le arat zilele urmatoare. acum sunt mult prea obosita si fara chef sa fac poze si swatch-uri. 
ruj de buze ELF POSH
ruj de buze ELF POSH
ruj de buze ELF POSH
ruj de buze ELF POSH
ruj de buze ELF POSH
cu flash
ruj de buze ELF POSH
fara flash
ruj de buze ELF POSH
sper sa-i placa fetei care-l va castiga alaturi de celelalte produse ELF la fel de mult cum imi place si mie si nu uitati sa va inscrieti si la giveaway-ul SLEEK!