03 iulie, 2011

Oja saptamanii!

Oja saptamanii, flormar
astazi m-au purtat drumurile iar pe la standul FLORMAR din real vitan. si cum nu puteam sa plec cu mana goala, mi-am luat cinci oje pe care-am dat 24 ron.
pe doua dintre ele le-am luat la oferta - doua bucati la pret de 6 ron. prima dintre ele o sa v-o arat in seara asta ca abia mi-am facut manichiura. pentru a catralioana oara, va rog sa ma scuzati pentru calitatea de c***t a pozelor :) promit solemn c-o sa-mi iau in vara asta un aparat foto!
Oja saptamanii, flormar
Oja saptamanii, flormar
Oja saptamanii, flormar
este o nuanta aurie, draguta foc si purtabila (numarul 726). 
va rog nu uitati sa mai aruncati cate un ochi prin COSUL MEU CU RUFE si pe la cele doua giveaway-uri AICI si AICI. sunt tare trista ca la cel cu invitatiile la film nu s-a inscris decat o persoana :(((