01 iulie, 2011

giveaway-ul lunii iulie - CLOSED

giveaway-ul lunii iulie

incepand cu aceasta luna, mi-am propus sa fac lunar cate un giveaway.
pentru ca ma bucur tare mult ca lumea chiar ma citeste, vreau sa va rasplatesc si eu cumva :) 
asadar in aceasta seara, dam drumul giveaway-ului de iulie! sper sa va incante ceea ce am sa va ofer si sa va inscrieti in numar cat mai mare. 
giveaway-ul lunii iulie
giveaway-ul lunii iulie
deci ce aveti ocazia sa castigati in aceasta luna?
  • o crema hidratanta lejera pentru ten normal si mix (foarte buna ca baza de machiaj) EUCERIN AQUAporin ACTIVE LIGHT - 40 ml
  • o lotiune EUCERIN SUN PROTECTION cu factor de protectie 30 - 150 ml
  • o crema hidratanta de zi pentru ten normal si mixt NIVEA VISAGE cu factor de protectie 8 - 50 ml
  • pentru ca si barbatii de langa voi merita ceva, va ofer un gel revitalizant NIVEA Q10 FOR MEN - 50 ml
  • un tricou pictat, unicat by CARROUSEL 60 (la alegere unul din cele doua: primul este marimea S, iar al doilea M)
REGULAMENT: 
  1. sa-mi urmariti blogul prin GFC
  2. sa dati like paginii CARROUSEL 60 - AICI
  3. sa dati like paginii spiridusului, adica mie - AICI sau in dreapta paginii
OPTIONAL: apreciez mult mult daca, in cazul in care aveti blog, veti face o postare despre acest giveaway sau daca veti posta pe profilul vostru de facebook.
comentariul de inscriere trebuie sa contina numele cu care ma urmariti prin GFC si cu care ati dat like celor doua pagini de facebook si, daca este cazul, link-ul catre postarea de pe blog sau FB. 
perioada de desfasurare: 1-31 iulie. pe 1 august voi anunta numele castigatoarei.
va urez succes tuturor!