03 iulie, 2011

review: all nighter long lasting makeup setting spray

review: all nighter long lasting makeup setting spray

va povesteam aici ca mi-am cumparat de pe lookfantastic un produs de tip spray de fixare a machiajului de la URBAN DECAY
review: all nighter long lasting makeup setting spray, urban decay, machiaj, makeup
de pe 22 iunie il folosesc zilnic si mi-am format o parere despre el. o parere BUNA! dar sa vedem ce zice producatorul despre el:
Your makeup will last 16 hours! Perfect for all skin types, this ultra-fine mist holds makeup for brides, dancers, and ladies who just like lookin' GOOD.
In an exclusive partnership with SKINDINÄVIA, we developed thisgroundbreaking, hypoallergenic setting spray that keeps your makeup on for 16 unbelievable hours. Legendary enough that it’s already inspired imitations, All Nighter boasts a patent pending Temperature Control Technology that makes this weightless mist so powerful and sets it far above the competition. Your makeup won’t melt when it's warm and humid or become dehydrated when it’s cold and windy. Yes, it actually lowers the temperature of your makeup to hold foundation, eyeshadow, blush and concealer in place. The sprayer, unlike others on the market, delivers a micro-fine mist that distributes product evenly over the skin.
ce zic eu? fetelor, acest spray este THE SHIT! I SWEAR! pentru zilele astea scarboase de vara, cand imi aluneca machiajul de pe fata si dupa cateva ore arata horror, spray-ul asta face minuni. 
il aplic in doua etape. prima etapa este atunci cand ma dau cu fond de ten. umezesc pensula cu el (folosesc o pensula de la SEPHORA) si pe urma inmoi in fondul de ten si aplic. dupa ce termin toata actiunea de machiere - ochi, sprancene, buze, blush, bronzer, iluminator, anticearcan si pudra - aplic vreo 3-4 pufuri pe toata fata. nu stiu care e smecheria cu el, insa face ca fata sa arate intr-un mare fel. 
de cand l-am luat, ma duc la baie la birou din ora-n ora sa verific ce se mai intampla. seara cand plec si ma uit pentru ultima data in oglinda, machiajul arata la fel ca dimineata cand mi l-am aplicat. uneori, daca stiu ca nu ma duc direct acasa, mai aplic 1-2 pufuri de control 
cand am auzit prima data despre spray-ul asta, am crezut ca e doar un gimmick insa acum sunt 100% convinsa ca functioneaza cu adevarat! spray-ul asta nu tre' sa lipseasca din trusa niciunei iubitoare de make-up si mai ales a celor care au probleme cu aderenta machiajului in zilele calduroase de vara. nu va va parea rau daca-l veti cumpara. il recomand 100%!