23 iunie, 2011

Oja saptamanii!

Oja saptamanii

inspirata fiind de postul Georgiei, aseara mi-am facut manichiura si-am folosit metoda ei.
Am fost ajutata de un ulei  de primola evening rose luat de pe akoma skincare cu ceva timp in urma si caruia nu-i gasisem inca utilitatea. l-am incercat de cateva ori pe fata, insa nu mi-a placut rezultatul. dupa fiecare utilizare, ma umpleam de pete rosii pe fata. e adevarat ca-mi treceau pana a doua zi dimineata, insa m-am gandit ca totusi nu e ok o asemenea reactie.
pentru manichiura insa, este mai mult decat perfect! aseara a fost prima data in viata mea cand nu mi-am taiat pielitele. si va spun ca arata foarte bine. iar untul pentru cuticule de la BURT'S BEES e minunat. 
m-am tot gandit cu ce oja sa ma dau si-am zis s-o incerc pe cea galbena pe care-am luat-o sambata de la FLORMAR. este prima oja luata de la ei care nu-mi place absolut deloc. este foarte groasa, se intinde greu pe unghii si lasa dare. mai jos vedeti rezultatul:
Oja saptamanii, flormar, manichiura
spuneti-mi va rog sincer, vi se pare oribila culoarea? eu ma uit la ea si-mi place. ma mai uit o data la ea si zic ca arat de parca as avea hepatita (cum mi-a zis cineva). peste vreo ora, iar imi place...
si o poza cu colega mea Isa :D 
Oja saptamanii, flormar, manichiura