22 iunie, 2011

au venit bunatatile!

cumparaturi, shopping, cosmetice, machiaje, makeup

am fost astazi in sfarsit la posta si-am ridicat cele doua colete cu bunatati de care va povesteam aici.
am plasat comanda pe 14 iunie, pe 16 iunie m-au anuntat c-au trimis-o spre mine si pe 20 mi-a venit avizul. le-am ridicat de la posta normala, fara a plati vreun leut in plus. 
abia astept sa le folosesc pe toate. care sunt insa primele impresii?
  • balsamul KERASTASE are o textura foarte ciudata: jumatate ulei, jumatate crema. miroase deliciossssss! in seara asta il voi folosi pentru prima data
cumparaturi, shopping, cosmetice, machiaje, makeup, kerastase nectar thermique
cumparaturi, shopping, cosmetice, machiaje, makeup, kerastase nectar thermique
  • BURT'S BEES lemon butter cuticle creme l-am folosit azi putin de tot. nu ma omor dupa mirosul lui, insa imi place. are consistenta de vaselina si intra destul de repede in piele
BURT'S BEES lemon butter cuticle creme, manichiura, cuticula, cosmetice, cumparaturi
  • URBAN DECAY all night make-up setting spray - in produsul asta-mi pun mari sperante. sper sa-mi fie folositor mai ales acum vara cand caldura asta imi topeste machiajul de pe fata :( nu-mi place deloc ambalajul, pare foarte cheap si seamana cu spray-ul BALEA pe care-l folosesc pentru incaltaminte :))
URBAN DECAY all night make-up setting spray, machiaj
  • JEMMA KIDD dewy glow all over radiance creme - imi place mult de tot! n-am avut rabdare si cum am ajuns inapoi la birou cu coletul, l-am si folosit
JEMMA KIDD dewy glow all over radiance creme, machiaj, makeup
JEMMA KIDD dewy glow all over radiance creme, machiaj, makeup
  • MURAD blemish spot treatment - la cati bani am dat pe el, chiar n-o sa-mi para rau daca nu-i bun de nimic. macar stiu ca l-am incercat
daca doriti review la un anume produs, va rog sa-mi spuneti.