23 iunie, 2011

captura de azi

douglas, cumparaturi, shopping, cosmetice, machiaje

azi am comis-o din nou! in drum spre casa, m-am oprit la DOUGLAS-ul de la Unirii si mi-am cumparat cate ceva. n-am exagerat, dar sunt bucuroasa de ce mi-am luat. 
am cheltuit fix 100 ron si mi-am luat:
  • un burete de baie - 8 ron
  • un fond de ten BOURJOIS healthy mix nuanta 53. voiam tare mult sa-mi iau vitalumiere aqua de la CHANEL, pana mi-a zis cineva "de ce sa dai 200 ron pe un fond de ten, cand poti sa dai mai putin de jumatate pe unul la fel de bun?!" si atunci mi s-a aprins beculetul. make-up guru-ul meu preferat LISA ELDRIDGE il laudase in dese randuri, mai citisem si ceva review-uri foarte favorabile, le-am cerut si fetelor parerea pe FB si asa m-am decis sa cumpar acest fond de ten. cum am ajuns acasa, l-am si testat si nu stiu de ce am senzatia ca va fi noul meu fdt preferat. dar cu siguranta voi reveni mai incolo si eu cu review-ul meu - 66 ron
  • la cumpararea fondului de ten, am primit cadou un gloss tot de la BOURJOIS-effet 3D MAX in nuanta 67, beige sunny - am uitat sa ma uit sa vad care e pretul real :(
douglas, cumparaturi, shopping, cosmetice, machiaje, gloss
  • de ceva timp, cautam o alternativa la untul de corp cu moringa de la THE BODY SHOP care mi se pare ca se consuma foarte repede si este cam scump si-am dat peste o crema de corp marca VILLAGE cu aroma de capsuni, pe care am dat 26 ron si are 500 de grame! arata si miroase exact ca o budinca. cand l-am deschis, imi venea sa iau o lingura si sa-l mananc!