01 mai, 2011

Produse NIVEA pentru ingrijirea parului

Nivea, ingrijirea parului, cosmetice

am primit un set de ingrijire a parului de la NIVEA care contine o masca crema color crystalgloss, un spray de par diamond gloss si o spuma de par diamond gloss. 
de vreo cateva saptamani folosesc aceste produse pentru ingrijirea parului, alternandu-le si cu altele de la alte branduri, si pot spune ca pana acum sunt foarte multumita. cel mai mult imi place masca de par. 
Nivea, ingrijirea parului, cosmetice
ce spune site-ul NIVEA despre ea:
CUM ACŢIONEAZĂ
Masca Cremă Color CrystalGloss
- Menţine intensitatea culorii pentru mai mult timp
- Oferă părului strălucirea de care are nevoie
- Repară părul degradat într-un timp foarte scurt conferindu-i supleţe şi catifelare.
- Cu NIVEA BIOSOFT SYSTEM pentru un păr incredibil de suplu şi mătăsos.
ce spun eu? imi place foarte tare cum miroase! parca a bomboane. se aplica foarte usor - eu o aplic de la nivelul urechilor in jos pe toata lungimea parului, fara sa ating scalpul pentru a evita ingrasarea lui prematura. spre deosebire de alte masti care se lasa sa actioneze pe par pana la 30 de minute, aceasta nu trebuie lasata decat vreo 5 minute, lucru care mie-mi convine extrem de tare. mi-e foarte lene sa ma spal pe cap, sa aplic masca, sa ies din cada, o las pe par 30 de minute, ma bag iar sa clatesc masca....bla bla bla. asta e si motivul pentru care-am si renuntat la utilizarea altor masti - spre ex KALOS - ca-mi manca foarte mult timp. dupa cele cateva minute, se clateste din abundenta. infasor apoi parul intr-un prosop si-l las asa cam vreo 20 de minute, ca apoi sa trec la faza a doua: aplicarea spumei sau a spray-ului. nu le aplic niciodata pe amandoua de teama sa nu-mi incarc parul prea mult. n-am observat sa aiba vreun efect asupra culorii parului asa cum se lauda, 
INSA parul ramane incredibil de moale si de usor de pieptanat. 
cat despre spray-ul diamond gloss pot sa spun ca-mi place la fel de mult. confera intr-adevar stralucire asa cum sustine. poate vi se pare ciudat, insa eu ma pieptan foarte rar. am parul lung pana in talie si-am observat ca de cand ma pieptan mai rar - o data la cateva zile - nu se mai toceste la varfuri, nu se mai rupe si nu mai cade la fel de des ca inainte. spray-ul asta ma ajuta ca atunci cand il periez sa se descurce foarte usor. miroase si binisor, nu extraordinar, dar merge :) 
inca un lucru pe care l-am observat la spray-ul asta este ca atunci cand il folosesc si-mi usuc parul cu feonul, nu mai e cazul sa-l mai indrept cu placa apoi. ramane foarte foarte drept de parca as fi folosit placa. avantajul este ca pare ca are mai mult volum. cand il intind, parca e ceva mai...lipit de cap. 
cand nu aplic spray-ul, aplic spuma. in special atunci cand imi intind parul cu placa intrucat este thermo protect. nu stiu daca intr-adevar protejeaza, insa mie-mi place mai mult cum arata parul cand folosesc spuma decat atunci cand n-o folosesc.