02 mai, 2011

CLINIQUE: All About Eyes Rich

CLINIQUE: All About Eyes Rich, crema de ochi, review
am o experienta indelungata in ceea ce priveste cremele de ochi. folosesc de pe la 16 ani si, cum acum am 31, faceti voi socoteala :))
n-am gasit pana acum acea crema de ochi care sa ma satisfaca intru totul. crema de ochi mi se pare cea mai importanta "piesa" din arsenalul de ingrijire a pielii, "piesa" pe care as da multi bani. multi multi bani! sunt obsedata de ridurile din jurul ochilor de cand ma stiu, iar mai nou si de cearcane. am incercat zeci si zeci de creme de ochi. de la cele mai ieftine, la cele mai scumpe. nu pot spune despre absolut nici una "wow, ce crema exceptionala!" de vreo cateva saptamani, mi-am cumparat crema de ochi all about eyes varianta rich, de la CLINIQUE. in urma cu vreo doi ani, am avut si varianta light a acestei creme, care e mai mult o crema-gel. dintre cele doua clar o prefer pe cea rich. 
CLINIQUE: All About Eyes Rich, crema de ochi, review
ce spune site-ul CLINIQUE despre ea:
Moisture-rich eye cream diminishes the look of undereye circles, shadows, fine lines-instantly and over time. De-puffs, calms with botanicals. Helps boost natural collagen production. Strengthens skin's moisture barrier against common irritants. Ophthalmologist Tested.
eu zic asa: e o crema buna, dar repet nu extraordinara. nu stiu la ce ma astept eu de la o crema de ochi...probabil sa-mi dispara toate liniile fine peste noapte sau asa ceva :)) o folosesc de doua ori pe zi, dimineata si seara. imi place mult ca nu are niciun miros si intr-adevar hidrateaza foarte bine zona din jurul ochilor. ce nu-mi place? ca la toate cremele de ochi, nu-mi place ca se consuma foarte greu! poate fi un avantaj pentru unii ca nu e nevoie decat de o cantitate extrem de mica ceva de genul unui bob de orez pentru fiecare ochi. pentru mine insa nu! 
stiu ca suna ciudat, dar mie-mi place ca produsele cosmetice sa se consume cat mai repede cu putinta ca sa pot sa-mi cumpar altele noi in loc si astfel sa testez tot timpul noutati. deja am ochit de ceva timp urmatoarea crema de ochi pe care mi-o voi cumpara, asa ca nu stiu daca o sa rezist pana se termina asta ca abia am consumat mai putin de-un sfert din ea...oricum concluzia e ca, dintre toate cremele de ochi pe care le-am avut pana acum, asta ma multumeste cel mai mult! principalul motiv: hidratarea intensa, lasand o piele foarte catifelata in jurul ochilor. 
PS: abia astept sa mai creasca putin blogul, sa pot sa fac si eu primul meu giveaway! am o gramada de produse bune de dat :D