04 mai, 2011

Preferatele lunii aprilie!

produse preferate, cosmetice, makeup

inspirata de miuri si de multe alte bloguri, m-am decis sa fac si eu rubrica asta.
In ea o sa va zic doua cuvinte despre cosmeticele mele preferate din luna respectiva chiar cu riscul ca acestea sa se repete in unele luni. deci, SA TRECEM LA TREABA!
cam astea ar fi, in mare, preferatele lunii care tocmai s-a incheiat!
INGRIJIREA TENULUI: 
produse preferate, cosmetice, makeup
produse preferate, cosmetice, makeup, roc
produse preferate, cosmetice, makeup, clinique
  • crema de fata EMBRYOLISSE
  • demachiantul DERMALOGICA
  • aparatul pentru microdermabraziune ROC
  • crema de ochi CLINIQUE
  • prosopelul de fata PAI SKINCARE, din bumbac organic 100%, pe care-l folosesc la demachiat
MACHIAJ:
produse preferate, cosmetice, makeup, MAC, laura mercier
 produse preferate, cosmetice, makeup, chanel
 produse preferate, cosmetice, makeup, farduri, sleek
  • pudra pulbere translucida LAURA MERCIER
  • blush-ul MAC, nuanta peechykeen
  • fondul de ten CHANEL pro lumiere
  • bronzer-ul tan de CHANEL
  • palete SLEEK sunset
PENTRU INGRIJIREA PARULUI SI CORPULUI:
produse preferate, cosmetice, makeup, lush, the body shop
si nu putea lipsi parfumul care-mi place cel mai mult la ora actuala, MICHAEL KORS by MICHAEL KORS!
produse preferate, cosmetice, makeup, parfum, michael kors
si sa nu uit nici de oja pe care-o iubesc in momentul asta, de la FLORMAR!
produse preferate, cosmetice, makeup, oja
PS: calitatea pozelor este, ca de-obicei, jenanta. imi cer scuze, dar se pare ca iphone-ul nu prea stie ce-s alea poze ;)