28 aprilie, 2011

Unt de corp cu moringa de la The Body Shop

The Body Shop Moringa Body Butter, crema de corp, unt de corp, cosmetice, ingrijire, blog, beauty blog, review, recenzie

niciodata in viata mea nu mi-a placut sa ma dau cu crema de corp! n-am rabdare si faptul ca ramane pe piele o pelicula grasa ma termina psihic.
imi ziceam "gata, de maine ma dau cu crema de corp!". ma duceam la magazin, imi cumparam, ma dadeam vreo cateva zile - in cel mai bun caz, saptamani - si renuntam. sincera sa fiu nici nu vedeam vreo imbunatire sau schimbare cat de mica a texturii pielii, asa ca mi se parea inutil.
in martie a fost ziua prietenei mele cele mai bune, Uana Banana. batai de cap ca de-obicei cu cadoul, pentru ca mai mereu iau cadouri nepotrivite pentru ca nu reusesc deloc sa ma pun in pielea celuilalt. stiam ca e innebunita dupa cocos, asa ca mi-a venit ideea sa-i iau chestii cu cocos. asa c-am dat o fuga la THE BODY SHOP la unirea (nu mai exista acum, din cate-am inteles). cred c-am intrat in magazinul asta de maxim cinci ori in viata mea. si-am inceput sa caut, sa caut si iar sa caut. am gasit pana la urma si i-am luat un unt de corp, gel de dus si balsam de buze, toate cu cocos. a fost foarte incanta. sau ma rog, cel putin asa a parut :)) de la ea am aflat ca untul de corp este absolut minunat si m-am gandit sa-i dau si eu o sansa, ca poate de data asta reusesc sa ma tin de treaba. asa ca mi-am luat un unt de corp cu moringa, pe care-am dat 53 ron.
cum descrie site-ul THE BODY SHOP acest produs:
Contine unt de shea obtinut prin programul Community Fair Trade, unul dintre cele mai bune produse hidratante naturale. Femeile din Ghana l-au utilizat timp de secole pentru a se proteja impotriva vanturilor uscate din Sahara. Asociatia Tungteiya este o asociatie de peste 400 femei din 11 sate. De cand fac comert cu The Body Shop, femeile au putut sa-si schimbe dramatic in bine vietile odata cu instalarea conductelor de apa si a puturilor, cu o mai buna intretinere a caselor lor, asistenta medicala, mancare si cresterea stimei de sine. De asemenea, acestea le pot oferi copiilor lor, mai ales fiicelor, posibilitatea de a merge la liceu. In afara untului de shea produsul mai contine ulei din semintele florii de moringa, unt de cacao, ulei de susan, ulei din nuca braziliana, miere organica din Africa si ulei din samburi de struguri, toate pentru un complex perfect de ingrijire a pielii.
vreau sa va zic ca este absolut SENZATIONAL! miroase delicios de-mi vine sa-l mananc. mie-mi seamana a  ceva gen salcam cu miere. daca va mai aduceti aminte, demult, era la oriflame o crema de corp cu miere si salcam. ei fix ca aia miroase! n-am gasit din pacate nicio poza cu produsul respectiv sa postez, dar sper ca stiti de care zic. textura este chiar ca a unui unt. imi place foarte tare ca intra RAPID in piele si nu lasa acea pelicula grasa absolut dezgustatoare. hidrateaza perfect si am pielea fina-fina! mi-e mai mare dragul sa ma ating :)) 
o folosesc de mai bine de-o saptamana si va jur ca abia astept sa fac dus seara si sa ma dau apoi cu ea. cred ca asta va fi prima crema de corp pe care-o voi folosi pana la ultima picatura. chiar intetionez sa-mi cumpar alta dupa ce-o termin pe asta. nu m-am hotarat inca ce aroma, dar nu cred ca tot cu moringa pentru ca ma plictisesc destul de repede de aceeasi chestie.