11 mai, 2015

Top 5 produse preferate EUCERIN + CONCURS

eucerin, concurs, dermatocosmetice, top 5 
În ultimul timp, am descoperit câteva produse de la Eucerin pe care nu le mai folosisem până acum și care-mi plac foarte mult.
Așa că m-am gândit să fac un top 5 al produselor Eucerin care mi-au plăcut cel mai mult de-a lungul timpului. La finalul postării, va fi și un concurs cu două premii a câte un set format din cele cinci produse menționate.
Gelul pentru curățare Eucerin DermatoClean este unul dintre cele mai bune produse de acest fel pe care le-am folosit până acum. Este ideal pentru tenul sensibil, nu conține parfum și este foarte delicat. De asemenea, curăță tenul bine, fără să-l usuce. După folosirea acestui gel, nu rămâne senzația aceea de piele care strânge.
demachiere, eucerin, gel, dermatoclean, cosmetice
Uleiul de duș PH5 Skin-Protection Oil este unul dintre produsele Eucerin recent descoperite, care-mi plac foarte mult. Doar o singură dată am mai folosit un ulei de duș de la Sabon, care nu mi-a plăcut în mod special. Pe acesta îl ador, mai ales că, după ce-l folosesc, nu mai simt nevoia să aplic o cremă hidratantă de corp (nu lasă peliculă grasă pe piele!). Îmi place că are un miros delicat și relaxant, care mă duce cu gândul la spa. Nu face la fel de multă spumă ca un gel de duș, dar este îndeajuns încât să-ți ofere confortul acela psihic că te curăță cu adevărat. Știți probabil că ăsta este unul dintre motivele pentru care se folosesc în cosmetice ingredientele care fac spumă.
ulei de dus, baie, cosmetice, eucerin
Un șampon foarte-foarte bun, în special pentru persoanele care au scalp sensibil, este Dermo Capillaire. Nu numai că este delicat cu pielea capului, dar efectiv schimbă textura părului: îl face să pară mai gros și mai sănătos. De asemenea, oferă și volum. Astfel, îndeplinește cam tot ceea ce caut eu la un șampon
eucerin, sampon, scalp sensibil, piele sensibila, dermo capillaire, dermatocosmetice
Eucerin Aquaporin Active este cu siguranță una dintre cele mai bune creme hidratante existente pe piață, din punctul meu de vedere. Am folosit-o o perioadă destul de lungă, acum câțiva ani, atât varianta light, cât și pe cea rich. Cred totuși că cea light mi-a plăcut ceva mai mult, mai ales că la vremea respectivă aveam tenul ceva mai gras. Este o cremă foarte bună de zi, pentru că intră repede în piele. De asemenea, un mare plus pentru faptul că este ambalată în tub. 
Eucerin Aquaporin Active Light, crema de fata, ten, cosmetice, dermatocosmetice
Ultimul produs, dar nu cel din urmă, este balsamul de buze Lip Aktiv. Este tot un produs recent descoperit, iar ceea ce-mi place cel mai mult la el este că e aproape mat. Ceea ce înseamnă că e perfect de aplicat înaintea unui ruj mat, întrucât nu-i schimbă textura și nu-l face lucios. Îl folosesc și seara, dar mai ales dimineața și-l aplic înainte de-a mă machia. Până îmi termin machiajul, buzele sunt hidratate și pregătite pentru ruj. 
Eucerin Lip Aktiv, balsam de buze, cosmetice, dermatocosmetice
Nu știu dacă ați încercat produsele de mai sus, dar am și pentru voi două seturi ce conțin fiecare cele cinci produse menționate. Pentru a le câștiga, dați share acestei postări pe profilul vostru de Facebook și lăsați-mi un comentariu la această postare în care să-mi spuneți care este produsul vostru preferat de la Eucerin. De asemenea, nu uitați să lăsați și link-ul unde ați dat share. Concursul începe astăzi și se încheie duminică, 17 mai. Mult succes!

Later edit: Cele două câștigătoare sunt iuliascorner și Pusa Raias. Felicitări și vă mulțumesc tuturor pentru participare! Și nu uitați că astăzi este ultima zi în care vă mai puteți înscrie la concursul Scholl, pe care-l găsiți în categoria CONCURSURI. Le rog pe cele două câștigătoare să mă contacteze printr-un mail cu datele de livrare.