13 mai, 2015

Alte preferate ale lunii aprilie

Alte preferatele ale lunii aprilie

Așa cum v-am promis, am revenit cu o nouă postare despre lucrurile care mi-au plăcut cel mai mult în luna aprilie, dar care nu au neapărat legătură cu zona de beauty.
Așa cum poate o parte dintre voi știți, în aprilie a fost ziua mea de naștere. A fost foarte drăguț, mai ales c-a picat vineri și-așa am putut sta două seri la rând cu prietenii. Am primit o mulțime de flori și cadouri frumoase și utile. Îmi pare rău că nu am o fotografie cu toate florile, dar care au fost la birou, care au fost acasă. 
flori, lalele, zi de nastere, aniversare, aprilie
Fix de ziua mea, seara a fost doar pentru doamne și ne-am lungit până în zorii zilei. Sâmbătă intenționam să-mi scot prietenii la Switch.eat, unde au cel mai bun burger, după gusturile mele. Dar pentru c-am uitat să fac rezervare, am ajuns la Modelier. Foarte bun burgerul și aici. Nu la fel de bun ca cel de la Switch.eat, dar mi-a plăcut. Deși nu mai am voie să consum niciun fel de alcool, m-am dedat și la o bericică nefiltrată, convinsă fiind de dușmanii din viața mea :D 
burger, modelier, bucuresti, aniversare
Unul dintre cadourile care mi-a plăcut cel mai mult este un inel de la Massimo Dutti, primit de la prietenele mele cele mai bune. 
inel, massimo dutti, bijuterii, cadou
Și pentru că am reînceput să mănânc din nou sănătos (cât de cât!), mi-am dorit foarte mult un blender Blend Active de la Breville, pe care l-am și primit cadou de la colegii mei. E foarte foarte șmecher și-o să vă povestesc despre el într-o postare separată. 
Breville Blend Active, blender, smoothie
Un alt cadou pe care mi l-am dorit extrem de mult și în jurul căruia m-am învârtit de nenumărate ori este cartea de bucate a Ellei Woodward. Dacă nu știți cine e, tipa este o bloggeriță și vloggeriță din UK - Deliciously Ella - adepta unui stil de viață foarte sănătos, iar această carte este rezultatul muncii ei din ultimii ani. Vă voi arăta pe blog niște mâncăruri fenomenale gătite după cartea ei. 
Deliciously Ella, carte de bucate
Un alt lucru care mi-a plăcut foarte mult în aprilie a fost un colier pe care l-am primit cadou de la Borealy. Nu numai că l-am primit ambalat ca la carte, dar bijuteria în sine este de vis! Mai am de la ei un colier și o pereche de cercei și-mi plac la nebunie.  
Borealy, bijuterii

Borealy, bijuterii, colier
Ei și vă povestesc ce filme am văzut în aprilie și mi-au plăcut. În primul și-n primul rând, nu puteam să nu menționez Game of Thrones, the mother of all TV series! Și bucuria cea mare a fost că au scăpat pe net dintr-un foc primele patru episoade, fix a doua zi după paștele ortodox, când am avut liber. Magic! Un film care mi-a plăcut foarte mult și pe care vi l-am recomandat și pe Facebook este Love, Rosie. Un film britanic care mi-a plăcut mult de tot și la care am și bocit! 
game of thrones, love rosie, film, serial
Prea multe filme în aprilie nu am văzut, însă am rupt YouTube-ul în două. Și canalele care mi-au plăcut cel mai mult sunt cele ale lui Joe Sugg și Caspar Lee. Vai, deci sunt obsedată de clipurile lor. Dacă aveți chef să vă destindeți, vă recomand să dați o tură pe la ei. Apropo, Joe este fratele mai mic al Zoellei, așa că dacă vă place de ea, cred c-o să vă placă și de el. 
joe sugg, caspar lee, youtube
Și pe final, vă voi lăsa cele trei melodii care m-au obsedat în luna aprilie. Nu mă gândeam vreodată în viața asta să ajung să-mi placă o melodie de la Taylor Swift, dar iată că minunea s-a întâmplat :)) 
Probabil că observați că am o ușoară obsesie cu Rihanna :)) E cam singura cântăreață la care-mi place absolut tot, începând de la voce, muzică și până la stil. Și cu asta, am terminat. Sper că v-a plăcut postarea, mai ales că de acum intenționez să o fac lunar, pentru a separa zona de beauty de aceasta.