15 aprilie, 2015

Ulei micelar demachiant VICHY

Vichy Purete Thermale Ulei Micelar Demachiant pentru față și ochi, demachiere, ten, cometice, dermatocosmetice, ingrijire, piele 
Metoda mea preferată de demachiere este folosirea unui balsam/ulei.
Din punctul meu de vedere, este cea mai eficientă metodă de demachiere, mai ales dacă folosiți produse rezistente la apă și transfer sau creme cu factor de protecție minerală. Am folosit destul de multe astfel de produse și, de curând, am început să-l testez pe cel de la Vichy, recent lansat pe piață: Vichy Purete Thermale Ulei Micelar Demachiant pentru față și ochi. 
Acest produs face parte din gama de curățare Purete Thermale, care mai cuprinde alte șase produse: Spumă de Curățare, Soluție Micelară Demachiantă, Demachiant Integral 3 în 1, Demachiant Waterproof pentru ochi sensibili, Exfoliant și Loțiune Tonică. 
Vichy Purete Thermale, demachiere, curatare, cosmetice, dermatocosmetice
Uleiul micelar demachiant este primul produs pe care-l încerc din această gamă și, totodată, cel mai recent produs lansat de către Vichy. Îl folosesc în fiecare seară pentru demachierea tenului. Pentru demachiarea ochilor folosesc alte produse, însă pentru a vedea cât de eficace este acest ulei, l-am încercat și în zona ochilor. 
Trei pompițe de produs sunt suficiente pentru demachierea feței și gâtului. La fel ca și în cazul celorlate uleiuri pe care le-am folosit, și acesta de la Vichy dizolvă absolut orice urmă de machiaj de pe față. De dragul testării, l-am încercat de vreo câteva ori și pentru demachierea ochilor și și-a făcut treaba și din acest punct de vedere, fără iritație și fără usturime, ceea de dovedește că este un produs blând cu pielea. 
Vichy Purete Thermale Ulei Micelar Demachiant pentru față și ochi, demachiere, ten, cometice, dermatocosmetice, ingrijire, piele
Uleiul se aplică prin mișcari circulare pe întreaga față și gât, iar apoi se emulsionează cu câteva picături de apă. Sau cel puțin așa-l folosesc eu. Apoi îl șterg cu ajutorul unui prosopel din bumbac, înmuiat în apă caldă. Nu lasă tenul gras absolut deloc și nici nu-l usucă. De asemenea, am observat că se consumă destul de greu. Eu îl folosesc deja de vreo săptămână și ceva și abia dacă se observă. 
Prețul recomandat al uleiului micelar demachiant de la Vichy este de 70 de lei.