14 aprilie, 2015

Leapșa: cât valorează fața ta?

Leapșa: cât valorează fața ta?, makeup, machiaj, beauty blogger 
N-am mai preluat o leapșă de ceva vreme și cum au venit destul de multe spre mine, veți vedea câteva în perioada următoare.
Prima leapșă vine de la Adina și de la Jully și o să facem un mic calcul să vedem cât valorează produsele de machiaj pe care le folosesc zilnic. Vă mulțumesc, doamnelor! 

Evident că nu folosesc aceleași produse în fiecare zi, ci am ales să le socotesc pe cele pe care le folosesc la machiajul pe care l-am purtat cel mai des în ultimul timp. Și pentru că nu-mi mai amintesc valoarea exactă a unora dintre produse, voi pune prețul cu aproximație. De asemenea, nu mi-au încăput toate produsele într-o singură fotografie, cum am văzut la fete, așa că le-am împărțit în două categorii: pregătirea tenului și machiajul ochilor/buzelor. 
1. fond de ten Chanel Vitalumiere Aqua *review* - aprox. 200 lei 
2. anticearcăn/iluminator MAC Prep+Prime Radiant Rose *review* - aprox 100 lei 
3. bază pentru machiajul ochilor Too Faced Shadow Insurance - aprox 70 lei 
4. pudră Physician's Formula - 55 lei 
5. bronzer Chanel Tan de Chanel - aprox. 200 lei 
6. fard de obraz Kartell Collistar - 145 lei
Leapșa: cât valorează fața ta?, makeup, machiaj, chanel, MAC, physicians formula, collistar, pudra, fond de ten, anticearcan, bronzer, blush, fard de obraz

1. fard pentru conturarea sprâncenelor Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade *review* - 69 lei 
2. farduri de pleoape individuale Anastasia Beverly Hills China Rose & Burnt Orange *review* - 59 lei x2 
3. rimel Maybelline Lash Sensational -38 lei 
4. creion dermatograf MAC Teddy - aprox. 85 lei 
5. ruj lichid Bourjois Rouge Edition Velvet  Happy Nude Year - aprox. 63 lei
Leapșa: cât valorează fața ta?, anastasia beverly hills, maybelline, MAC, bourjois, fard, sprancene, rimel, mascara, ruj, machiaj, makeup
TOTAL: 1.143 lei
Este foarte mult, aș putea să spun chiar enorm...Și nici nu am pus la socotelă baza de machiaj, pudra separată pe care o folosesc pentru zona ochilor, tuș etc, pe care le folosesc de multe ori. Dacă vreți să vedeți o alternativă ceva mai ieftină, mult mai ieftină, vă invit să citiți postarea cu machiajul meu complet pentru 100 de lei - aici.
Dau leapșa mai departe către Camelia, Camelcuța, Adina și Dara
Fața voastră cât valorează? V-ați făcut vreodată un calcul?