16 aprilie, 2015

BOURJOIS Smoky Stories

BOURJOIS Smoky Stories Upside Brown, farduri, paleta, machiaj, makeup 
În luna februarie a acestui an, Bourjois a lasat pe piața din România patru truse de farduri de ochi a câte patru culori fiecare.
Pentru că am văzut că sunt foarte lăudate de bloggerițele din Marea Britanie, mi-am dorit să le încerc și eu. Și Cristina mi-a îndeplinit dorința și mi-a dărut una dintre ele. 
Cele trei truse fac parte din colecția Smoky Stories și sunt disponibile în patru familii de culori. 
Over Rose
BOURJOIS Smoky Stories Over Rose, farduri, paleta, machiaj, makeup
 I Love Blue
BOURJOIS Smoky Stories I Love Blue, farduri, paleta, machiaj, makeup

In Mauve Again
BOURJOIS Smoky Stories In Mauve Again, farduri, paleta, machiaj, makeup
 Upside Brown
BOURJOIS Smoky Stories Upside Brown, farduri, paleta, machiaj, makeup
Norocul meu a fost că am primit-o exact pe cea care mă atrăgea cel mai tare dintre cele patru: Upside Brown. Fardurile sunt foarte pigmentate și rezistente. Cel din centru este singurul care nu-mi place și pe care nu l-am folosit deloc. Motivul este că e prea sclipicios pentru gusturile mele. Mi-ar fi plăcut dacă în locul lui ar fi fost un crem deschis, pentru iluminare. Dar nu fac nazuri, pentru că celelalte trei farduri fac toți banii. 
BOURJOIS Smoky Stories Upside Brown, farduri, paleta, machiaj, makeup, swatch
 BOURJOIS Smoky Stories Upside Brown, farduri, paleta, machiaj, makeup, swatch
După cum puteți vedea din fotografia de mai sus, nuanțele sunt neutre și cred că se potrivesc oricărei culori a ochilor. De asemenea, datorită varietății lor - atât nuanțe mai închise, cât și mai deschise -, se pot crea multe tipuri de machiaje, de la cele mai simple și naturale, până la machiaje de seară, mai complicate, utilizând toate cele patru farduri. Prețul recomandat al unei truse este de 65 de lei.
Cred că nu exagerez când spun că Bourjois este brandul mass-market de makeup care-mi place cel mai mult în acest moment. Aproape toate produsele pe care le-am încercat mi-au plăcut. Nu am încercat rimeluri, farduri de obraz și nici anticearcăne, dar pe viitor, cine știe...
Care dintre cele patru truse vă atrage cel mai mult?