19 aprilie, 2015

I ♥ drugstore makeup tag

I ♥ drugstore makeup tag, leapsa, machiaj 
Pentru astăzi am o nouă leapșă pe care-am primit-o de la Jully și este cu și despre produse de machiaj mass-market.
Vreau să vă anunț pe această cale că este ultima dată când mai preiau o leapșă care este în limba engleză, cu tot respectul. Blogul meu este scris în limba română, este pentru vorbitorii de limbă română și așa vreau să rămână. De asemenea, termentul de tag în loc de leapșă nu va mai apărea la mine pe blog, precum și termenul de drugstore preluat de la bloggerițele de afară. Pe piața românească nu există drugstore, ci mass-market, premium și super-premium. Sper să nu nasc controverse cu această introducere, dar eu nu scriu doar pentru alte bloggerițe, ci pentru publicul larg și nu de puține ori mi s-a întâmplat să fiu întrebată ce Dumnezeu înseamnă drugstore. 
Acestea fiind spuse, să trecem la întrebări!
1. What is your favorite drugstore makeup brand overall?
În acest moment, mi se pare că Bourjois se află pe locul întâi în topul preferințelor mele. Puține produse m-au dezamăgit de la acest brand, ba chiar mi-e greu să-mi aduc aminte dacă am folosit vreodată un produs Bourjois care să nu-mi fi plăcut.
Bourjois, makeup, make-up, machiaj, drugstore, mass-market
2. What are your favourite face, cheek and lip products?
Fondul meu de ten mass-market preferat este L'Oreal Accord Parfait. Am în pregătire o postare despre fondurile de ten mass-market care-mi plac cel mai mult și acolo veți vedea și restul preferatelor mele. Dar pe locul întâi se află acesta. Pentru buze prefer rujurile mate Bourjois Rouge Edition Velvet, care nu au egal pentru mine. Ca și fard de obraz, cel mai mult îmi place Physician's Formula Happy Booster în nuanța Natural. 
I love drugstore makeup, loreal accord parfait, true match, happy booster, bourjois, machiaj, make-up
3. Least favourite product?
Fără niciun dubiu, acesta este fondul de ten E.L.F. Flawless Finish Foundation. Știu că sunt fete cărora le place acest produs, dar pentru mine este cel mai prost fond de ten ever. Valorează exact cât costă! Review aici.
E.L.F. Flawless Finish Foundation., fond de ten, machiaj, makeup, ten
4. What is the best makeup bargain?
Pentru mine, rimelul Pump Up Extra Lash de la Miss Sporty chiar a fost o afacere bună. Costă doar 13,16 lei și face o treabă extraordinară. Am scris despre el aici.
Miss Sporty Pump Up Extra Lash , rimel, mascara, machiaj, makeup
5.What is your favourite underdog product?
M-am tot gândit la un astfel de produs și nu mi-a venit nimic în minte. Cred totuși că rimelul de la Miss Sporty ar putea fi unul. Nu am văzut pe nimeni să-l pomenească, deși este un produs foarte bun și ar merita menționat mai des.
6. A drugstore product that is overpriced.
Tușurile de pleoape L'Oreal Superliner sunt tușurile mele preferate, chiar dacă nu le-am pomenit foarte des aici pe blog. Cred însă că sunt mult prea scumpe. Prețul este undeva în jur de 60 de lei. 
L'Oreal Superliner, tus, machiaj, makeup
 6. Show your best drugstore dupe(s)!
Cred că Bourjois CC Cream se apropie foarte mult de fondul de ten Chanel Vitalumiere Aqua. Nici nu mă miră, ținând cont aparțin aceleași companii. Sau, mă rog, aparțineau. Tocmai am citit că Bourjois a fost achiziționată de către Coty, lucru care mă sperie puțin. 
Bourjois CC Cream/Chanel Vitalumiere Aqua, fond de ten, machiaj, makeup, ten
8. Drugstore product that isn't worth the hype?
Un produs foarte lăudat în blogosferă care după părerea mea nu merită este fondul de ten Rimmel Lasting Finish. Nu este un fond de ten prost, dar în niciun caz nu este în topul preferințelor mele. Este greoi, nicicum potrivit pentru zi, se aplică destul de dificil etc. Puteți citi părerea mea despre el aici
Rimmel Lasting Finish, fond de ten, machiaj, makeup, ten
Mulțumesc, Jully, pentru că mi-ai pasat această leapșă!