18 aprilie, 2015

Cumpărături iherb #25

Cumpărături iherb #25, cosmetice, comanda, machiaj, makeup 
O nouă comandă de pe iherb.com a ajuns la ușa mea! Mă rog, nu chiar, că a trebuit să merg la poștă după ea haha.
Pentru cele interesate, coletul a ajuns la poșta normală, ca de obicei. De asemenea, comanda am dat-o pe data de 2 aprilie și pe 15 aprilie am primit avizul. Majoritatea produselor pe care le-am comandat de data asta sunt încercate deja de mine, dar pentru că îmi plac foarte mult, le-am comandat din nou.
Powersmile de la Jason Natural este pasta mea de dinți preferată. Cred că am deja vreo doi ani de când o folosesc, cu mici pauze. Știți deja cât sunt de obsedată de ea și pentru mine nu are egal. Puteți citi mai multe în această postare. Pasta de dinți costă 5,38 dolari, are 170 de grame și o găsiți aici.
Jason Natural, PowerSmile, Antiplaque & Whitening Paste, Powerful Peppermint, iherb, pasta de dinti, dantura, cosmetice
Bdellium Tools Shadow Brush 777 - această pensulă face parte din gama Green Bambu Series. O am și pe cea din gama Maestro și, pentru că îmi place foarte mult, am decis să mai cumpăr una. Niciodată nu poți avea prea multe pensule pentru aplicarea fardului de pleoape! Ca idee, aceasta este mai scurtă decât cea din gama Maestro Series. Prețul ei este de 7,65 dolari și poate fi găsită aici. De asemenea, acum ceva timp, am făcut și o postare în care-am povestit despre pensulele Bdellium Tools pe care le am. 
Bdellium Tools Shadow Brush 777, pensula, machiaj, makeup, iherb
Și pentru că-mi place la nebunie scrubul de corp cu zahăr brun și vanilie de la Deep Steep pe care mi l-am luat data trecută, mi-am mai cumpărat încă două, cu alte arome: Lilac Blossom și Lemongrass-Jasmine. Am apucat să le adulmec pe ambele și pot spune că tot cel cu zahăr brun și vanilie îmi place cel mai mult cum miroase. Lilac Blossom miroase fix a liliac, este foarte parfumat, iar celălat are miros de citrice. Le puteți găsi aici și aici. Ambele conțin ulei de argan și costă 9,56 dolari, pentru 226 de grame. 
Deep Steep Argan Oil Sugar Scrub, exfoliant, cosmetice, iherb, liliac, lemongrass, iasomie
Un alt produs pe care l-am cumpărat a milioana oară este burețelul konjac Pure Complexion Facial Sponge de la EcoTools. Încă mai e bun cel pe care-l folosesc acum, dar nu mai vreau să rămân fără rezervă, cum am pățit ultima dată. Mi-a fost foarte greu în viață fără el :)) Nu, serios, sunt dependentă de el. Costă 5,99 dolari și-l găsiți aici.
EcoTools Pure Complexion Facial Sponge, buretel konjac, ten, cosmetice, iherb
Un alt produs pe care deja îl am în colecție și care-mi place mult sunt șervețelele matifiante Mineral Fusion Shine-free Blotting Tisues. Am vrut să mai cumpăr un pachet pentru a-l avea în permanență în geantă. Pe celălat pachet îl țin pe birou. Și cum vine vara, acest gen de produs este binevenit în această perioadă. Prețul unui pachet ce conține 100 de bucăți este de 6,79 dolari. Îl găsiți aici.
Mineral Fusion Shine-free Blotting Tisues, servetele matifiante, sebum, servetele matifiante, machiaj, makeup, cosmetice, iherb
Noutatea acestei comenzi este pudra Mineral Wear Talc-Free Mineral Face Powder SPF 16 de la Physician's Formula. Nu-mi lipsesc pudrele de față, dar sunt foarte curioasă de aceasta, întrucât am tot citit că e foarte bună și are și factor de protecție solară, ceea ce e un mare plus pentru mine în această perioadă. Și pentru că sunt un om bun, cei de la iherb mi-au trimis, din greșeală probabil, două bucăți. Asta dacă tot au uitat mai demult să-mi pună un produs în pachet. Deci, se poate și invers ahaha! Nuanța de pudră aleasă de mine este Creamy Natural și, la prima vedere, pare c-am ales bine. Prețul ei este de 13,39 dolari și o puteți găsi aici. Vă țin la curent despre evoluția ei.
Physician's Formula Mineral Wear Talc-Free Mineral Face Powder SPF 16 , creamy natural, pudra, pudra minerala, iherb, machiaj, makeup, ten
Sper că nu v-a plictisit această postare, ținând cont că majoritatea produselor nu sunt noi aici pe blog. Dar asta nu face decât să întărească faptul că sunt bune și că merită încercate. Știu că sunt restantă cu multe multe review-uri la produse comandate de pe iherb, dar voi încerca să repar asta în perioada următoare. Vă atrage vreunul dintre aceste produse?