20 aprilie, 2015

Top 5 fonduri de ten mass-market

Top 5 fonduri de ten mass-market, makeup, machiaj, ten 
După ce în ultima postare am făcut o leapșă despre produse mass-market, m-am gândit să vă arăt cele cinci fonduri de ten din această categorie care-mi plac cel mai mult în acest moment.
Dacă anul acesta pare că este pentru mine anul fondurilor de ten premium, anul trecut a fost clar al celor mass-market. Am încercat foarte multe și sunt câteva dintre ele pe care le folosesc în continuare. Așa că iată care sunt preferatele mele!
1. L'Oreal Accord Parfait (sau True Match pe unele piețe) este fondul de ten mass-market care-mi place cel mai mult. L-am descoperit abia anul acesta, deși îl aveam pe listă de mult timp. Ceea ce-mi place la el este faptul că deși are acoperire bună, pare foarte natural pe ten și nu-l încarcă absolut deloc. Textura nu este nici mată, nici lucioasă, ci mai degrabă satinată, textură pe care eu o prefer la un fond de ten. Este ușor de aplicat, pentru că este foarte lichid și rezistă bine pe parcursul zilei. Aici puteți citi mai multe despre el.
L'Oreal Accord Parfait, fond de ten, machiaj, makeup, make-up, mass-market, drugstore, ten
2. Bourjois CC Cream este al doilea pe lista mea. Chiar dacă nu este un fond de ten, eu una nu prea mai fac diferența între BB cream-uri, CC cream-uri sau fonduri de ten, ci consider că e doar o chestie de marketing. Acest produs se apropie de Chanel Vitalumiere Aqua. Este foarte lichid și se aplică foarte ușor, chiar și cu degetele. Aici puteți citi review la acest produs.  
Bourjois CC Cream, fond de ten, mass-market, machiaj, makeup, make-up, ten, drugstore
3. Revlon Nearly Naked este singurul fond de ten dintre acestea la care nu am apucat să fac review. Și culmea este singurul pe care l-am cumpărat de două ori. Din păcate, marca Revlon s-a retras de pe piața din România, dar tot mai puteți găsi câteva produse rătăcite prin magazine, la reducere. 

Am descoperit acest fond de ten în urmă cu aproape doi ani și am consumat o sticlă plus un sfert din a doua. Și acesta este lichid (se vede că acestea sunt preferatele mele?!) și se aplică foarte ușor. Cel mai mult mi-a plăcut să-l aplic cu burețelul Beauty Blender, pe care din păcate nu-l mai am că s-a deteriorat. Are acoperire medie, iar textura este satinată. Rezistă bine pe parcursul zilei și nu se simte pe ten, fiind foarte ușor. Dacă aveți ocazia să-l găsiți, nu treceți pe lângă el pentru că este un fond de ten foarte bun.
Revlon Nearly Naked, mass-market, drugstore, fond de ten, machiaj, make-up, makeup, ten
4. L'Oreal Infallible 24 h face parte din categoria fondurilor de ten cu acoperire ceva mai mare. Este ceva mai greu de aplicat decât celelalte, pentru că nu este atât de lichid, dar rezultatul este destul de natural. Se vede însă că nu este la fel de ușor ca celelate, dar totuși nu pare ca o mască. Textura este mai degrabă mată, ceea ce-l face potrivit pentru un ten mai gras. 

Am văzut că pe câteva piețe a apărut recent Infallible Pro-Matte, care face furori printre bloggerițele din afară. Sunt curioasă ce înseamnă acest mat, pentru că pentru mine și Infallible 24h este tot mat. Sper să apară și pe piața din România, ca să elucidez acest mister. Aici găsiți review la acest fond de ten.
L'Oreal Infallible 24 h, drugstore, mass-market, fond de ten, machiaj, makeup, make-up, ten
5. Maybelline SuperStay Better Skin face parte tot din categoria fondurilor de ten cu acoperie bună și este fondul de ten pe care l-am folosit cel mai mult vara trecută. Rezistă bine pe ten și la călduri mari, chiar dacă nu-l fixez cu pudră. Este foarte importantă metoda de aplicare a acestui fond de ten, pentru un aspect final plăcut. Cu pensula nu mi se pare că se aplică la fel de bine ca în cazul aplicării cu un burețel umed. Și asta pentru că are o consistență destul de groasă și se întinde mai greu cu ajutorul unei pensule. Am scris pe larg despre el aici.
Maybelline SuperStay Better Skin, mass-market, drugstore, fond de ten, makeup, make-up, machiaj, ten
Acestea fiind spuse, vă anunț că am un nou fond de ten preferat, dar este premium și de aceea nu l-am inclus în această categorie. Da, am găsit unul care-l bate pe Vitalumiere Aqua de la Chanel, care a fost preferatul meu mai bine de trei ani. Nu credeam că se poate așa ceva, dar iată că s-a întâmplat. Mai multe detalii, într-o postare viitoare. 

Care este fondul vostru de ten preferat dintre cele mass-market?