16 martie, 2015

Un nou fond de ten Lancome - Miracle Cushion

Lancome - Miracle Cushion, fond de ten, machiaj, make-up 
Știți că o urmăresc pe Lisa Eldridge de ani de zile și că e principala mea sursă de inspirație atunci când vine vorba de make-up.
Recent, Lisa a anunțat pe canalele ei de social media că a fost numită Global Creative Director la Lancome. Cu această ocazie, mi-am îndreptat și eu atenția mai mult către acest brand. Mărturisesc că în afară de câteva rimeluri și un ruj, nu am încercat alte produse de la Lancome. 
În luna februarie, Lancome a anunțat lansarea unui nou produs pe piață - fondul de ten Miracle Cushion. Având la bază un concept asiatic - chiar într-unul din clipurile Lisei am văzut pentru prima dată un produs de acest tip -, Miracle Cushion este ambalat într-o cutie ce conține 14 grame de produs. De asemenea, cutia este prevăzută cu o oglindă, precum și cu un burețel cu care se aplică produsul. 
Lancome - Miracle Cushion, fond de ten, machiaj, make-up
Ce este mai exact acest cushion? Sâmbătă seara am ajuns la Sephora și-am analizat produsul. Are înăuntru un burețel care este îmbibat cu fond de ten lichid, altul decât cel cu care se aplică produsul. Nu l-am încercat decât pe mână, dar, la prima vedere, pare un fond de ten cu o textură foarte ușoară, cu acoperire mică spre medie. Ceea ce mi-a atras atenția este că, după ce termini produsul, nu arunci cutia, ci doar interiorul acesteia și cumperi doar rezerva, ceea ce pentru mine este o altă noutate. 
Lancome - Miracle Cushion, fond de ten, machiaj, make-up
Am fost la un pas să cumpăr acest fond de ten, a cărui textură mi s-a părut foarte potrivită pentru vară. De fapt, mă dusesem chitită să-l cumpăr, dar cum socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg, am plecat acasă cu un alt fond de ten, pe care l-am mai avut și care știam sigur că-mi place. Din câte îmi aduc aminte, Lancome Miracle Cushion costă 199 lei la Sephora.
A încercat cineva acest fond de ten? Vă tentează?