15 martie, 2015

Comandă iherb #24

cumparaturi iherb.com, cosmetice, cosmetice ieftine 
Să tot fie vreo lună și ceva de când nu v-am mai arătat ce mi-am mai cumpărat. Așa că azi profit că mi-a ajuns ultima comandă de pe iherb și-o să vă arăt ce mi-am luat.
Această comandă a durat parcă mai mult ca niciodată să ajungă, poate și din cauză că nu a venit pe adresa mea. Am făcut-o pe 18 februarie și abia vineri a ajuns, deși aveam dată estimată pe 2 martie. 
Primele două chestii pe care le-am comandat sunt două iubiri de-ale mele, pe care le-am mai avut. Burețelul konjac Pure Complexion Facial Sponge de la EcoTools este unul dintre cele mai iubite produse ale mele. Din păcate, trebuie schimbat cam o dată la două luni, așa că mereu trebuie să fiu atentă să am rezervă. Data asta nu am avut și câteva zile a trebuit să-mi folosesc mâinile. Și tare nu mi-a plăcut! Îl puteți comanda de aici, la prețul de 5,99 dolari.
Pure Complexion Facial Sponge de la EcoTools, buretel konjac, iherb
Pensula Tapered Blush Brush de la EcoTools a mai fost prezentă în viața mea, dar pentru că nu am avut grijă de ea, s-a rupt. Este singura pensulă cu care-mi place să aplic bronzerul Soleil Tan de Chanel și din acest motiv, am cumpărat-o din nou. Costă 6,99 dolari și o puteți găsi aici.
Tapered Blush Brush de la EcoTools, iherb, pensula, machiaj, makeup
Prima noutate este exfoliantul pentru corp Brown Sugar Vanilla Scrub de la Deep Steep. De la acest brand am mai folosit spuma de baie de multe ori și mi-a plăcut foarte mult. Așa c-am trecut la un alt nivel. Imaginați-vă cea mai delicioasă chestie pe care ați mirosit-o în viața voastră și fix așa miroase acest produs. Îmi vine efectiv să-mi bag capul cu totul în el! Are și-o textură foarte plăcută, aproape ca de frișcă. Nu l-am folosit decât puțin pe mâini, dar vă țin la curent. Îl găsiți aici, la prețul de 8,76 dolari pentru 226 grame.
Brown Sugar Vanilla Scrub de la Deep Steep, iherb, exfoliant, cosmetice
Recent, o cititoare cu care vorbesc uneori pe Facebook mă întreba dacă am folosit AHA Souflle de la Neoteric Cosmetics și ce părere am. Nu am avut niciodată în vedere acest produs, dar după ce-am vorbit cu ea, m-am gândit să-l cumpăr, mai ales că are review-uri foarte bune. Este un produs exfoliant ce conține 12% acid glicolic. Nu cred c-am mai folosit pe față o concentrație așa mare de acid glicolic și sunt curioasă cum se va comporta. Am folosit însă pe corp și-a făcut minuni! Îl găsiți aici, la prețul de 15,69 dolari pentru 45 de grame.
AHA Souflle de la Neoteric Cosmetics, exfoliant, acod glicolic, iherb, cosmetice, ten
Și pentru c-am rămas și fără loțiune tonică, mi-am cumpărat Soothing Toner de la Derma E, care are review bun pe beautypedia (la fel ca și exfoliantul de mai sus). Prefer loțiunile tonice exfoliante, dar am decis să renunț pentru o perioadă la ele, întrucât deja folosesc destule tratamente pe ten și aveam nevoie de ceva care să-mi calmeze pielea. Aici găsiți acest produs, la prețul de 12,40 dolari pentru 175 mililitri.
Soothing Toner de la Derma E, lotiune tonica, iherb, cosmetice
Trecând peste partea de cosmetice, probabil deja știți că pe iherb puteți găsi mai mult de atât. Și pentru că în ultimul timp mă simt mai mereu obosită și fără vlagă, multă lume mi-a recomandat vitaminele Whole Food Energize Multi-Vitamin Max Potency de la Alive. Mi-am comandat borcanul cu 90 de capsule și-a costat doar 9,44 dolari. Găsiți și la noi pe piață aceste vitamine, dar sunt mult mai scumpe. Le puteți cumpăra de aici.
Whole Food Energize Multi-Vitamin Max Potency de la Alive, vitamine, iherb, sanatos
În ultimul timp, am devenit mare iubitoare de brioșe și-am început să le coc eu acasă. Și pentru că știm cu toții cam câte tone de zahăr se folosesc la brioșe, am decis să înlocuiesc zahărul normal cu unul ceva mai sănătos, care cică ar fi și mai delicios. Așa că mi-am cumpărat zahărul de cocos Coconut Sugar de la Navitas Naturals. O pungă de 454 grame a costat doar 5,55 dolari. Îl găsiți aici.
Coconut Sugar de la Navitas Naturals, zahar de cocos, iherb, sanatos, briose, desert
Și pentru că cei de la iherb sunt foarte drăguți mai mereu, mi-au trimis și un pix cu mină de creion și o pilă de unghii, cadou. Nu am mai avut creion din ăsta mecanic de când eram în liceu!
iherb, creion mecanic, pila de unghii
Și cam astea au fost toate produsele cumpărate de tura asta. Voi reveni cu impresii despre ele. Voi ce lucruri interesante ați mai găsit pe iherb?