29 martie, 2015

Preferatele lunii MARTIE

Preferatele lunii MARTIE, cosmetice, machiaj, makeup 
Luna asta am descoperit multe produse foarte foarte bune sau, cel puțin, care-mi plac mie foarte mult.
Am descoperit cea mai bună cremă de față pe care-am folosit-o până acum, am descoperit un exfoliant de corp extraordinar și nu numai. Pe toate le puteți vedea mai jos. 
Voi începe cu produsul care mi-a plăcut cel mai mult luna aceasta: Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator de la PAULA'S CHOICE. Nu știu de ce abia anul ăsta am început să încerc mai multe produse de la acest brand...De fapt știu, dar o să vă povestesc cu altă ocazie, atunci când voi face și review acestei creme de față. Deocamdată vă spun că este cea mai bună cremă e față pe care eu am folosit-o vreodată! 
PAULA'S CHOICE Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator, crema de fata, hidratant, cosmetice
Un alt produs foarte foarte bun pe care l-am descoperit în luna martie și căruia îi voi rămâne fidelă mult timp de-acum încolo este uleiul demachiant de la BALEA, despre care am scris aici. Este un produs demachiant, ce are consistență de gel, care, masat pe piele, se transformă în ulei. Curăță foarte bine machiajul, nu irită tenul și este foarte ieftin. O alternativă foarte bună la uleiurile/balsamurile demachiante pe care le foloseam până acum, cu mult mai scumpe. 
ulei demachiant Balea, cosmetice, dm market, dm markt, ieftin, ten, piele, curatare
Și dacă tot vorbim despre piele, știți probabil că nu folosesc exfoliante mecanice pentru pielea feței. Dar pentru corp, folosesc cel puțin o dată pe săptămână. La ultima comandă de pe iherb.com, am cumpărat Brown Sugar Vanilla Scrub de la DEEP STEEP. Este atât de bun pe cât mi-am imaginat de când l-am deschis. Miroase foarte bine și consistența îmi place mult, la fel ca și rezultatele pe care le oferă. Lasă peliculă ușor uleioasă după clătire, dar îmi convine asta pentru că nu trebuie să mai aplic o cremă de corp după. Deja mi-am mai pus două bucăți în coș pentru următoarea comandă, dar alte arome. 
DEEP STEEP Brown Sugar Vanilla Scrub, exfoliant, corp, ingrijire, iherb, cosmetice, baie
NIVEA a lansat recent o nouă loțiune hidratantă de corp, In-Shower Body Lotion Firming. Deși mi se păreau ok și cele lansate anterior, aceasta este preferata mea. Este o loțiune hidratantă care se aplică pe tot corpul și apoi se clătește. Este un produs foarte bun pentru doamnele leneșe ca mine, pentru care aplicarea unei creme de corp este o corvoadă. Această loțiune mi se pare că hidratează mai bine decât restul. Deja am terminat una și acum am trecut la cea de-a doua.
Nivea In-Shower Body Lotion Firming, lotiune de corp, crema, hidratant, baie, dus, cosmetice
Sarea roz de Himalaya de la SOLARIS o folosesc la fiecare baie pe care o fac. Pun în apa caldă cam un pumn de sare și amestec bine, până se topește. Beneficiile băilor cu sare de Himalaya sunt numeroase și sunt recomandate pentru întărirea sistemului imunitar prin detoxifiere, vindecarea afecțiunilor pielii, reumatism și afecțiuni articulare și afecțiuni ginecologice. Principalul motiv pentru care eu o folosesc este că mă ajută cu durerile de articulații. De fiecare dată când o folosesc, simt că nu mă mai dor atât de tare. 
Solaris sare roz de Himalaya, baie, detoxifiere
Trecând la produsele de machiaj, luna aceasta mi-am cumpărat din nou CHANEL Vitalumiere Aqua, care este fondul meu de ten preferat. Nu l-am mai avut de vreo trei ani și chiar mi se făcuse dor de perfecțiunea lui. Nu mai pot să mă despart de el și l-am folosit zilnic. Toate fondurile de ten pe care le am pălesc în fața acestuia. Pentru mine nu există fond de ten mai bun. 
Chanel Vitalumiere Aqua, fond de ten, machiaj, makeup, cosmetice
Dacă sunteți în căutarea unui rimel foarte bun și nu foarte scump, vă recomand să încercați MAYBELLINE Lash Sensational. Abia așteptam să se lanseze pe piața din România, după ce-am văzut că bloggerițele din Anglia îl laudă de mama focului. E bun. E foarte bun! Volum, alungire, separare...tot ce vrei. Am încercat multe multe rimeluri de la Maybelline și acesta este clar cel mai bun dintre ele. Va urma review. 
MAYBELLINE Lash Sensational, mascara, rimel, machiaj, makeup, cosmetice, ieftin
Rujurile care mi-au plăcut cel mai mult luna aceasta sunt L'OREAL Color Riche Matte în nuanța Mistinguette și BOURJOIS Rouge Edition Velvet în nuanța Happy Nude Year. Primul dintre ele este o nuanță puternică, potrivită pentru primăvară/vară și-l folosesc în zilele în care mă machiez foarte puțin la ochi (aici puteți vedea culoarea). Cel de la Bourjois este un nude, cu subton cald și-l folosesc în zilele în care mă machiez ceva mai puternic la ochi. Îmi plac ambele foarte mult, mai ales că sunt mate și rezistente.
L'OREAL Color Riche Matte Mistinguette, BOURJOIS Rouge Edition Velvet Happy Nude Year, rujuri, machiaj, makeup, cosmetice, ieftin
În altă ordine de idei, în martie am văzut destul de multe filme, dar, dintre toate, patru mi-au plăcut cel mai mult și le recomand: The Best Exotic Marigold Hotel, A Hundred Foot Journey, Cinderella și Horrible Bosses 2. Toate patru sunt filme ușurele, ca de duminică, dar mie-mi plac genul ăsta de filme.
filme bune
Sunt nerăbdătoare să înceapă luna aprilie, care este luna mea preferată din an. Nu numai pentru că va fi ziua mea de naștere (fac niște planuri mărețe pentru această zi), dar și pentru vacanța de paște când mă voi duce la ai mei, pentru că blogul face 4 ani, pentru că reîncepe Game of Thrones, se lansează primul magazin Kiehl's din România. Să nu mai spun că natura este SUPERBĂ în această perioadă a anului, flori cât vezi cu ochii, temperaturi perfecte, piața plină de verdeață...