23 martie, 2015

Oja săptămânii - Maybelline 06

Maybelline Colorama în nuanța 06, oja 
Weekend-ul trecut am ajuns pe la DM Markt, de unde-am avut de cumpărat niște produse de la Balea, dar, ca de fiecare dată, am căscat gura și pe la standurile de oje și machiaje.
Așa m-am ales cu o nouă ojă: Maybelline Colorama în nuanța 06. 
Îmi plac mult ojele Colorama pentru că sunt destul de rezistente, dar mai ales pentru că au o textură foarte lucioasă, aproape la fel ca cele gel. Am ales această nuanță întrucât voiam o ojă primăvaratecă, nu foarte deschisă și nici pastelată, ci mai degrabă vioaie. Și fix asta-mi sugerează culoarea 06: veselie și vioiciune. 
Maybelline Colorama în nuanța 06, oja
Maybelline Colorama în nuanța 06, oja
 Maybelline Colorama în nuanța 06, oja
 Maybelline Colorama în nuanța 06, oja
Mai am și alte culori din gama Colorama, pe care cred că vi le-am și arătat pe blog. O să caut să vad și, în cazul în care nu am apucat să vi le arăt, o să vi le arăt și pe acelea. Voi aveți vreo ojă Maybelline Colorama?