24 martie, 2015

Paula's Choice Skin Balancing Serum

Paula's Choice Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum with Retinol, cosmetice, crema de fata 
Probabil c-ați observat că devin fană din ce în ce mai mare a produselor cosmetice de la Paula's Choice.
De ani de zile tot citesc despre ele și despre rezultatele foarte bune pe care multe fete le-au avut folosindu-le și cu cât încerc mai multe, cu atât îmi plac din ce în ce mai mult. În prezent, în rutina mea zilnică de îngrijire a tenului sunt prezente destul de multe produse Paula's Choice și astăzi o să vă povestesc despre unul dintre ele: Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum with Retinol. 
Motivul pentru care l-am cumpărat a fost că aveam nevoie de o cremă de zi, întrucât nu mă înțelegeam deloc bine cu cea pe care-o foloseam. Mi-am dorit o cremă hidratantă, dar care să fie în același timp foarte ușoară, să nu-mi încarce tenul și care să aibă ingrediente bune. După ce-am studiat piața, am decis că acest serum ar fi cel mai potrivit pentru mine. 
Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum with Retinol este destinat tenului normal, mixt sau gras, fiind eficient pentru acnee, piele ridată, pete maro, puncte negre, pori dilatați și rozacee. Are textura exact așa cum mi-am dorit-o. Este un gel, deloc gras, care intră foarte repede în piele, lasând-o instant foarte fină și mătăsoasă, de parcă aș fi aplicat un primer siliconat. Nu seamănă cu niciun produs pe care eu l-am folosit până acum, datorită texturii lui. 
Paula's Choice Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum with Retinol, review, cosmetice, crema de fata
Ceea ce vă pot spune este că este destul de hidratant și, deși se presupune că un serum se folosește înaintea unei creme de față, nu am simțit nevoia să fac și acest pas. Îl aplic în fiecare dimineață, iar peste el aplic o cremă cu factor de protecție solară. Îl folosesc și seara, atunci când ies și nu mai este cazul să aplic cremă cu FPS. Datorită texturii siliconate, machiajul se așează foarte bine pe ten. 
Paula's Choice Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum with Retinol, cosmetice, crema de fata, review
Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum with Retinol mi se pare foarte potrivit pentru perioadă de vară, când tenul tinde să devină din ce în ce mai gras. Vreau însă să atrag atenția că dacă aveți un ten uscat sau foarte deshidratat, veți avea nevoie de ceva mai mult decât acest serum. Dacă aveți un ten foarte gras și nu găsiți nicicum o cremă de față care să nu vă încarce tenul, cred că v-ar plăcea acest produs. Dacă nu sunteți hotărâte, puteți încerca înainte o mostră, care costă doar 4 lei. Pe site-ul Paula's Choice găsiți mai multe detalii despre acest produs, precum și despre ingredientele pe care le conține. De asemenea, tot de acolo îl și puteți cumpăra, la prețul de 158 lei, pentru un tub de 30 de mililitri și varianta mini la 33 de lei pentru 5 mililitri de produs.
Vor urma și alte review-uri la produse Paula's Choice, pentru că tocmai ce mi-am cumpărat două nou-nouțe: o cremă hidratantă pe care-o folosesc seara și o cremă cu FPS 50. De asemenea, săptămâna viitoare o să vă arăt și rutina mea zilnică de îngrijire a tenului, pentru că am modificat-o să se potrivească anotimpului și pentru că sunt mai mult decât mulțumită de ea.