19 martie, 2015

Fond de ten Lingerie de Peau de la GUERLAIN

Fond de ten Lingerie de Peau de la GUERLAIN, machiaj, makeup, sephora, douglas 
A venit în sfârșit vremea să vă povestesc despre fondul de ten GUERLAIN Lingerie de Peau.
Aveam de mult timp în vizor acest fond de ten, mai ales că nu am mai încercat până acum niciun produs de la Guerlain și îmi este oarecum străin acest brand. Știam însă că stau foarte bine la capitolul fonduri de ten, așa că m-am decis să-l încerc și eu pe acesta. 
Consistență: este lichid, lucru care-mi place foarte mult la un fond de ten, după cum am mai spus de vreo 740 de ori. Trebuie agitat înainte de folosire, pentru că altfel se separă. Nu foare mult, dar e mai omogen daca e amestecat bine înainte.

Aplicare: pentru că este lichid, se aplică bine cu orice fel de pensulă sau burețel. Eu prefer totuși pensula Studio Line Precision Kabuki Brush de la Bdellium Tools. Folosesc doar o pompiță de produs pentru toată fața, pentru că se întinde foarte ușor și uniform.
Fond de ten Lingerie de Peau de la GUERLAIN, machiaj, makeup
Acoperire și textură: acoperirea este medie, dar aplicat în mai multe straturi, poate oferi o acoperire mai mare. Eu sunt însă mulțumită de cum arată cu un singur strat (o singură pompiță). Nu încarcă tenul, dar nici nu pot spune că arată extrem de natural. Cred că de fapt aici este și dezamăgirea mea legată de acest fond de ten și consider că nu-și merită banii. Nu se compara cu un fond de ten ieftin, de la supermarket, dar nici 250 de lei nu face. Cred că prețul corect ar fi fost undeva pe la 100-150 de lei. Nu oferă aspectul acela impecabil, pe care, spre exemplu, Chanel Vitalumiere Aqua îl oferă, când fondul de ten se confundă cu pielea. Nu vă imaginați totuși că are efect de mască, pentru că nu e cazul.

Ca și textură, aceasta nu este un fond de ten mat. Nu-l recomand unui ten gras, întrucât după câteva ore, tenul începe să lucească. Dar, așa cum am mai spus în nenumărate rânduri, este foarte important ce produse sunt aplicate înainte de fondul de ten.
Fond de ten Lingerie de Peau de la GUERLAIN, makeup, machiaj
Rezistență: Rezistă destul de bine pe parcursul zilei, fără să se strângă pe aripile nasului sau în jurul gurii și nici nu dispare de pe ten. Cred că în jur de 4-5 ore arată impecabil.

Concluzia mea: Lingerie de Peau este un fond de ten bun, chiar foarte bun. Însă, consider că nu-și merită prețul de 250 de lei. Nu pot să nu compar orice fond de ten scump (și ieftin) cu fondul meu de ten preferat, Chanel Vitalumiere Aqua, care costă tot pe-acolo.