12 februarie, 2015

Un rimel ieftin și bun - MISS SPORTY Pump Up Extra Lash

MISS SPORTY Pump Up Extra Lash Mascara, rimel, machiaj, makeup, cosmetice, ieftin 
Recent, am ajuns într-un moment în care, deși aveam vreo șapte rimeluri, niciunul nu-mi plăcea îndeajuns.
În fiecare dimineață când mă machiam, îmi era foarte greu să mă hotărăsc pe care dintre ele să-l folosesc. Așa că acum două săptămâni, cu ocazia unei vizite la Auchan, mi-am cumpărat două rimeluri. Cel pe care am început să-l folosesc imediat este MISS SPORTY Pump Up Extra Lash Mascara. Nu am auzit niciodată despre acest rimel și l-am cumpărat pentru că mi-a plăcut periuța și pentru că e doar 13,16 lei
MISS SPORTY Pump Up Extra Lash Mascara are periuță subțire, din plastic, cu țepi mai scurți la capătul superior și mai lungi cel inferior. Eu prefer acest tip de periuțe, întrucât separă și definesc mult mai bine genele decât cele clasice.
MISS SPORTY Pump Up Extra Lash Mascara, rimel, machiaj, makeup, cosmetice, ieftin
Din cauza prețului foarte mic și, mai ales, că nu prea știu multe lucruri despre brandul Miss Sporty, mă așteptam ca acest rimel să fie apă de ploaie. Din acest motiv, am și decis să-l încerc primul ca să-mi iau de-o grijă. Îl ador! 

Aplicarea este foarte precisă, separă genele, fără să le lipească și să le încarce. După doar un singur strat, genele mele erau mult mai lungi și voluminoase. L-am aplicat și pe al doilea și efectul a fost același. Ba chiar am îndrăznit să-l aplic și pe genele de jos și nu m-am murdărit până la coate. Pe parcursul zilei, s-a comportat impecabil: nu s-a întins, nu a dispărut de pe gene și nici nu m-am trezit cu scame negre pe obraji.
MISS SPORTY Pump Up Extra Lash Mascara, rimel, machiaj, makeup, cosmetice, ieftin
MISS SPORTY Pump Up Extra Lash Mascara îmi oferă tot ceea ce îmi doresc de la un rimel în acest moment. Și pentru că-mi place atât de mult efectul pe care-l are asupra genelor mele, am renunțat să-mi mai conturez ochii. Nici nu mai știu de când nu m-am mai machiat doar folosind fard și rimel! De obicei, folosesc și un tuș sau un creion dermatograf, dar de când am acest rimel, doar o singură dată am mai făcut acest lucru. Acest aspect mă mulțumește pentru că îmi ia mult mai puțin timp dimineața să mă machiez, iar seara mă demachiez mult mai ușor și repede. 
Mai jos puteți vedea diferența dintre cum arată genele nerimelate la un ochi și la celălalt rimelate cu MISS SPORTY Pump Up Extra Lash Mascara.
MISS SPORTY Pump Up Extra Lash Mascara, rimel, machiaj, makeup, cosmetice, ieftin
Nu-i găsesc absolut niciun cusur acestui rimel și vă recomand să-l încercați. Pentru doar 14 lei, nu aveți cum să dați greș. L-a mai folosit cineva?