15 februarie, 2015

Loțiuni micelare ELMIPLANT si GEROVITAL

ELMIPLANT si GEROVITAL - loțiuni micelare, demachiant, ten, piele, ingrijire, cosmetice 
Am mai adăugat două produse la lista mea de loțiuni micelare pe care le-am folosit până acum: GEROVITAL PLANT și ELMIPLANT.
Despre restul, puteți citi aici. Și pentru că v-am promis că voi reveni cu o postare despre ele, mai jos o să vă spun părerea mea despre fiecare dintre ele. 

Loțiune micelară ten, ochi și buze ELMIPLANT
Loțiune micelară ten, ochi și buze ELMIPLANT, ELMIPLANT si GEROVITAL - loțiuni micelare, demachiant, ten, piele, ingrijire, cosmetice

Sticluța are 200 de mililitri și eu am cumpărat-o de la Auchan cu 11,64 lei. Această loțiune micelară este targetată pentru tenul uscat și sensibil și promite curățare eficientă și prevenirea deshidratării pielii. Încă de când am cumpărat-o mi-a ridicat un mare semn de întrebare cum o loțiune micelară ce conține parfum poate fi targetată pentru tenul sensibil. 

Din păcate, așa cum mă așteptam, tenul meu, deși nu foarte sensibil, nu s-a înțeles deloc cu acest produs. Prima dată când l-am folosit a fost doar pe față și am simțit imediat o senzație incofortabilă de usturime. Apoi am încercat-o și pentru demachierea ochilor, motiv pentru care o și cumpărasem. Nici de data aceasta nu mi-a plăcut deloc și abia am reușit să mă demachiez la ambii ochi, pentru că mă ardea foarte tare toată zona. Am continuat totuși pentru c-am vrut să văd dacă demachiază bine, lucru pe care nu l-a făcut. Și am renunțat la ea după doar două folosiri. 

Loțiune demachiantă micelară GEROVITAL
Loțiune demachiantă micelară GEROVITAL, ELMIPLANT si GEROVITAL - loțiuni micelare, demachiant, ten, piele, ingrijire, cosmetice

Sticluța are 150 mililitri și a costat 12,39 lei, tot la Auchan. După rateul pe care l-am dat cu loțiunea de la Elmiplant, mi-am pus speranțele în aceasta, mai ales că produsele Gerovital pe care le-am încercat până acum mi-au plăcut destul de mult. 

Este o loțiune micealară ok, dar nu aș cumpăra-o din nou. Nu am simțit nicio senzație de disconfort atunci când am folosit-o și nu mi-a uscat deloc pielea. Cu toate acestea, dacă intră în ochi, ustură. Și ustură rău. De asemenea, nu mi se pare că demachiază la fel de eficient ca loțiunile mele preferate - Bioderma Sensibio și Garnier.

Concluzia este că nu voi cumpăra din nou niciuna dintre cele două loțiuni micelare. M-am reîntors la cea de la Garnier care, din punctul meu de vedere, are cel mai bun raport calitate-preț și care rămâne în continuare preferata mea. Dacă vă doriți să mai încerc pentru voi și alte loțiuni micelare de care sunteți curioase, lăsați-mi în comentarii recomandările voastre. Poate anul ăsta ajung la 20 :)