16 februarie, 2015

5 pensule de machiaj de la BDELLIUM TOOLS

Pensule Bdellium, machiaj, makeup, iherb 
Cu ocazia celei mai recente comenzi de pe iherb, mi-am cumpărat și cinci pensule de machiaj de la BDELLIUM TOOLS.
Două dintre ele sunt pentru față și trei pentru ochi. De când au ajuns la mine, m-am tot jucat cu ele, le-am folosit în diferite moduri și astăzi o să vă spun părerea mea despre ele. 
Studio Line Precision Kabuki Brush 957 
Bdellium Studio Line Precision Kabuki Brush 957, Pensule Bdellium, machiaj, makeup, iherb
Este prima pensulă pe care-am folosit-o dintre cele comandate. Este foarte densă, dar în același timp și moale. O folosesc fie pentru aplicarea fondului de ten, fie pentru aplicarea unei pudre minerale în zilele când nu mă machiez. Îmi place foarte mult și-o prefer pensulei Buffing Brush de la Real Techniques, pe care o foloseam până acum. Mi se pare că întinde fondul de ten mult mai bine ca aceea și rezultatul final îmi place mai mult. O puteți cumpăra de aici pentru 14,03 dolari.
Bdellium Studio Line Precision Kabuki Brush 957, Pensule Bdellium, machiaj, makeup, iherb

Maestro Series Pointed Foundation Brush 949
Bdellium Maestro Series Pointed Foundation Brush 949, Pensule Bdellium, machiaj, makeup, iherb
Dintre toate pensulele de la Bdellium pe care le-am cumparat, aceasta este preferata mea. Culmea, prima dată când am folosit-o nu mi-a plăcut. Nu am mai avut niciodată până acum o pensulă cu forma asta: este lunguiață și la capăt ascuțită. Și aceasta este densă și foarte moale. Este perfectă pentru aplicarea anticearcănului, dar și a iluminatorului cremă sau lichid. De asemenea, modul meu preferat de-a o folosi este în combinație cu fondul de ten L'Oreal Accord Parfait. Fac împreună o echipă de nota 10! Îmi place la nebunie rezultatul final și, pentru moment, am renunțat la toate celelalte fonduri de ten pentru această combinație. O puteți cumpăra de aici pentru 14,88 dolari.
Bdellium Maestro Series Pointed Foundation Brush 949, Pensule Bdellium, machiaj, makeup, iherb

Maestro Series Shadow Brush 777/Studio Line Tapered Blending Brush 785/Studio Line Blending Brush 776 
pensule de ochi Bdellium, Pensule Bdellium, machiaj, makeup, iherb
Maestro Series Shadow Brush 777 este pensula care-mi place cel mai mult dintre toate cele trei pentru ochi. O folosesc zilnic și vreau neapărat să-mi mai cumpăr măcar una s-o am de rezervă. Este micuță și se potrivește numai bine mărimii pleoapelor mele. A pierdut câțiva peri la primele folosiri, dar am spălat-o de câteva ori și acum e ok. O puteți cumpăra de aici pentru 9,35 dolari.
Studio Line Tapered Blending Brush 785 - ințial mi s-a părut prea mare pentru ochi și-am decis s-o folosesc pentru aplicarea anticearcănului, dar nu mi-a plăcut pentru că nu-l întindea bine. Acum i-am găsit o altă utilizare: după ce îmi termin machiajul ochilor, o folosesc să amestec bine fardurile de pleoape pentru un aspect uniform. Și aceasta a pierdut câteva fire în primele zile și parcă nici nu e la fel de moale ca celelalte. O puteți cumpăra de aici pentru 7,23 dolari.
Studio Line Blending Brush 776 se presupune a fi o copie dupa 217 de la MAC. O am și pe aceea și nu sunt la fel. Cea de la Bdellium este mai țepoasă și un pic mai lată la capătul superior. O folosesc fie pentru aplicarea fardurilor în pliul ochilor, fie pentru aplicarea fardurilor mai puternice pe toată pleoapa. Datorită faptului că nu este foarte densă, nu risc să aplic prea multă culoare odată. O puteți cumpăra de aici pentru 7,65 dolari.
pensule de ochi Bdellium, Pensule Bdellium, machiaj, makeup, iherb

pensule de ochi Bdellium, Pensule Bdellium, machiaj, makeup, iherb, farduri
Dacă ar fi să aleg, în afară de 776 și 785, le-aș cumpăra din nou pe toate. Nici cele două nu sunt rele, dar am în colecție pensule mult mai bune și le prefer acestora. Oricum, intenționez să mai cumpăr una sau chiar două pensule 777 și am mai pus ochii și pe alte două, tot de la Bdellium.