23 februarie, 2015

Top 5 rochii preferate de la Oscar

Top 5 rochii preferate de la Oscar, fashion, moda

Mi se pare că de la an la an, covorul roșu de la Oscar-uri e din ce în ce mai sărac.
Mă uitam dimineață și nu vedeam divele alea șmechere gen Angelina Jolie, Charlize Theron, Jennifer Lawrence, Emma Watson, Jennifer Garner etc etc. Foarte slab mi s-a părut anul ăsta, chiar cel mai slab din ultimii mulți ani. Dar, lăsând asta la o parte, am văzut și câteva rochii care mi-au plăcut mult. Și prin asta a se înțelege rochii pe care le-aș fi purtat și eu. Probabil c-o să vă uimească cea pe care-am ales-o pentru locul 1, dar mi-a plăcut absolut tot: coafură, machiaj, originalitate, atitudine. Vă las topul meu mai jos.
1. Lady Gaga - Azzedine Alaia
Lady Gaga - Azzedine Alaia, Top 5 rochii preferate de la Oscar, fashion, moda
2. Anna Faris - Zuhair Murad
Anna Faris - Zuhair Murad, Top 5 rochii preferate de la Oscar, fashion, moda

3. Jamie Chung - Yanina Couture
Jamie Chung - Yanina Couture, Top 5 rochii preferate de la Oscar, fashion, moda

4. Jenna Dewan-Tatum - Zuhair Murad 
Jenna Dewan-Tatum - Zuhair Murad, Top 5 rochii preferate de la Oscar, fashion, moda

5. Gwyneth Paltrow - Ralph & Russo
Gwyneth Paltrow - Ralph & Russo, Top 5 rochii preferate de la Oscar, fashion, moda
Care a fost preferata voastră?