24 februarie, 2015

Oja săptămânii - ZOYA Yasmeen

Zoya Yasmeen, oja, manichiura, pedichiura 
Pentru că e ultima săptămână de iarnă, m-am decis să-mi iau la revedere de la culorile pe care le folosesc de obicei în sezonul rece.
Și ce alegere putea fi mai potrivită, decât una dintre ojele mele preferate: Yasmeen de la ZOYA. Nu e prima dată când vă arăt această ojă pe blog, dar pe vremea aia făceam niște poze atât de proaste, încât abia se vedea ce nuanță are cu adevărat această ojă. Și pentru că de-atunci mi-am îmbunătățit tehnica, o să vă arăt din nou această ojă minunată. 
Zoya Yasmeen, oja, manichiura, pedichiura
 Zoya Yasmeen, oja, manichiura, pedichiura
Zoya Yasmeen, oja, manichiura, pedichiura
Zoya Yasmeen, oja, manichiura, pedichiura
După părerea mea, ojele Zoya au unele dintre cele mai frumoase culori dintre toate ojele de pe piață. Din păcate, eu nu o am decât pe aceasta, dar sper să-mi măresc colecția cât de curând. Vouă vă plac ojele Zoya? De unde le cumpărați?