22 februarie, 2015

Top 3 farduri de pleoape cremă

Top 3 farduri cremă, machiaj, makeup 
În zilele în care nu am chef sau timp să port machiaje elaborate, fardurile cremă sunt prima opțiune.
Sunt ușor de aplicat, rezistente și, de multe ori, au culori pe care cu greu le găsești la cele pudră. Am strâns și eu în colecția mea de farduri câteva farduri de pleoape cremă și o să vi le arăt pe cele care-mi plac cel mai mult. 
Preferatul meu este MAC Paint Pot Indianwood. Este o nuanță arămie, care se potrivește cel mai bine ochilor verzi. Îl folosesc cel puțin o dată pe săptămână.
MAC Paint Pot Indianwood, Top 3 farduri cremă, machiaj, makeup
 MAC Paint Pot Indianwood, Top 3 farduri cremă, machiaj, makeup
Al doilea pe listă este de la MAYBELLINE, din gama 24h Colour Tattoo, nuanța On and On Bronze. Cu fardurile din această gamă este ca la loterie: unele sunt foarte bune, altele mai puțin. Eu am trei culori - On and One Bronze, Eternal Gold, Permanent Taupe - și aceasta îmi place cel mai mult.
Maybelline On and On Bronze, Top 3 farduri cremă, machiaj, makeup
 Maybelline On and On Bronze, Top 3 farduri cremă, machiaj, makeup
Ultimul, dar nu cel din urmă, este unul dintre fardurile Long-Lasting Lustruos de la E.L.F., despre care-am scris aici. Dintre toate cele trei nuanțe pe care le am, preferata mea este Soiree. Este o culoare rozalie, pe care o port ori de câte ori îmi doresc un machiaj fresh.
ELF Soiree, Top 3 farduri cremă, machiaj, makeup
 ELF Soiree, Top 3 farduri cremă, machiaj, makeup
Modul meu preferat de aplicare al fardurilor cremă este cu ajutorul degetului, iar apoi omogenizez cu ajutorul pensulei Domed Shadow Brush de la REAL TECHNIQUES. De cele mai multe ori, atunci când folosesc farduri cremă, nu mai folosesc nimic altceva în afară de rimel. Sunt ideale pentru zilele când sunt pe fugă, dar vreau totuși să arăt pusă la punct cât de cât.
Voi folosiți farduri cremă? Care sunt preferatele voastre?