19 februarie, 2015

Fard cremă de obraz de la WJCON

blush Wjcon 01, fard de obraz, machiaj, makeup, cosmetice 

Am adăugat recent la colecția mea de farduri de obraz cremă un fard de la WJCON, care-mi place la nebunie.
Nu m-aș fi gândit niciodată să cumpăr o asemenea culoare - roz barbie - și, mai ales, să-mi placă atât de mult. Dintre toate produsele pe care mi le-am ales din magazinul Wjcon, fardul în nuanța 01 este preferatul meu. De când l-am cumpărat, întind foarte des mâna după el. 
Consistența este una de cremă-spumă, foarte ușor de aplicat. Eu folosesc pensula Contour Brush de la Real Techniques, care este foarte moale și mărimea ei se potrivește perfect cu obrajii mei. Produsul se întinde foarte bine, este foarte ușor și nici nu se simte pe piele. Rezistența este de asemenea foarte bună și nu m-am trezit că-mi dispare de pe obraji, chiar dacă nu am fixat fardul cu pudră.
blush Wjcon 01, fard de obraz, machiaj, makeup, cosmetice
blush Wjcon 01, fard de obraz, machiaj, makeup, cosmetice
Nu știu dacă mai e disponibilă fix această nuanță, întrucât este ediție limitată. Dar, dacă dați peste acest blush, încercați-l pentru că este foarte bun și culoarea se potrivește oricărui tip de machiaj, fără să fie țipătoare. 

În afară de nuanța 01, mai sunt valabile încă vreo trei culori, aproape la fel de frumoase. Mi-aș mai dori să încerc măcar una, dar deja sertarul meu cu farduri de obraz a devenit neîncăpător. Prețul este de 24,99 lei, iar borcănelul este destul de mare. Aici puteți vedea toată colecția mea de farduri de obraz cremă.