18 februarie, 2015

PAULA'S CHOICE Resist Vitamin C Spot Treatment

PAULA'S CHOICE Resist Vitamin C Spot Treatment, melasma, cosmetice, tratament, crema, ten, piele

Dacă-mi citiți blogul, probabil știți deja că am o slăbiciune pentru produsele cosmetice de la PAULA'S CHOICE.
Și săptămâna aceasta, am fost destul de norocoasă încât să primesc în exclusivitate pentru testare un produs care încă nu a fost lansat pe piața din România: Resist Vitamin C Spot Treatment. 
Principala problemă cu care se confruntă tenul meu sunt petele solare. Acestea sunt cauzate de expunerile la soare fără prea multă protecție. De câțiva ani, folosesc cu sfințenie creme cu factor de protecție, dar trecutul m-a ajuns din urmă. Și pentru că pielea are din păcate memorie, acum mă lupt cu aceste nemernice de care nu mai reușesc să scap. În rutina mea de îngrijire a tenului sunt încorporate multiple produse pentru a combate petele solare: produs exfoliant, produs cu acid azelaic și un produs cu 1% retinol. 
PAULA'S CHOICE Resist Vitamin C Spot Treatment, melasma, cosmetice, tratament, crema, ten, piele
Resist Vitamin C Treatment a fost creat special pentru persoanele ca mine, care se confruntă cu melasmă, indiferent de tipul de ten. Însă, datorită concentrației foarte mari de vitamina C, 25%, produsul nu numai că promite ameliorarea petelor solare, dar ajută și la combaterea ridurilor.
Pentru rezultate vizibile, este indicat ca Resist Vitamin C Treatment să fie aplicat local de cel puțin 3 ori pe săptămână. Se aplică pe zonele cu probleme, prin tapotare și nu prin frecare, seara, ca ultim pas în rutină. Poate fi aplicat inclusiv pe mâini și piept, în cazul în care și acestea sunt afectate de melasmă. Deoarece vitamina C creează fotosensibilitate, este musai folosirea unei creme cu factor de protecție solară de cel puțin 25 SPF. De fapt, principala cauză a petelor solare și a îmbătrânirii premature este fix lipsa unei creme cu factor de protecție din rutina zilnică.
PAULA'S CHOICE Resist Vitamin C Spot Treatment, melasma, cosmetice, tratament, crema, ten, piele
Aseară, am folosit pentru prima dată Resist Vitamin C Treatment. Inițial, după demachiere și curățare, am folosit o cremă de ochi și un serum hidratant. După acest pas, am aplicat tratamentul cu vitamina C, în cantitate mică pe toate porțiunile afectate de pete solare și între sprâncene unde am riduri. Produsul are un miros ușor medicamentos, este alb la culoare, iar textura este siliconată. Datorită acestei ultime calități, nu este necesară decât o cantitate foarte mică, se întinde ușor și intră imediat în piele. Pentru început, îl voi folosi o zi da una nu, alternând cu restul produselor tratament pe care le folosesc și de care vă spuneam la începutul postării. 
PAULA'S CHOICE Resist Vitamin C Spot Treatment, melasma, cosmetice, tratament, crema, ten, piele
Mi-am pus mari speranțe în Resist Vitamin C Treatment, mai ales după ce am citit review-urile de pe site-ul european, unde multe persoane au povestit c-au avut rezultate excepționale cu acest produs. În România, produsul va fi disponibil începând de vineri, pe site-ul Paula's Choice România, la prețul de 279 lei. Dacă nu sunteți pregătite să investiți fără să știți dacă produsul vi se potrivește, Resist Vitamin C Treatment este dinsponibil și în varianta de 5ml la prețul de 117 lei.