01 februarie, 2015

Preferatele lunii IANUARIE

Preferatele lunii IANUARIE 
S-a terminat și cea mai nesuferită lună a anului. Întotdeauna mi s-a părut că ianuarie este cea mai deprimantă lună posibilă, din cauză că vine după sărbători.
Cu toate acestea, pentru mine a fost un început de an frumos, o lună care chiar mi-a plăcut și care m-a scos din starea nasoală în care mă aflam anul trecut. 
Luna asta am început să folosesc multe produse noi, iar pe o parte dintre ele le veți vedea în această postare. Acum, spre finalul lunii, am început să folosesc și alte produse care-mi plac și pe care probabil că le veți vedea în februarie. 
VO5 Plump it up - am descoperit acest spray pentru volum la finalul anului 2014 și de atunci îl folosesc cu religiozitate. Nu vreau să renunț nicicum la el, pentru că oferă părului volumul de care am nevoie, fără să-l îngreuneze și fără să-l îngrașe. Ba din contră, de când îl folosesc, am renunțat la mult-iubitul meu șampon uscat Batiste. REVIEW
VO5 spray pentru volum Plump it up
GUERLAIN Lingerie de Peau - cred c-a fost primul lucru pe care l-am cumpărat în anul 2015 și-am făcut-o dintr-un impuls. Înițial mă dusesem să cumpăr din nou fondul meu de ten preferat - CHANEL Vitalumiere Aqua -, dar cum mă plimbam eu așa printre rafturi, mi s-a pus pata să încerc ceva nou. Așa că l-am luat pe acesta. L-am folosit toată luna ianuarie și cred că-l voi folosi doar pe el până când o să-l termin. Review, în curând pe ecrane. 
fond de ten Guerlain Lingerie de Peau
MAC Fix+ - este un spray pentru fixarea machiajului și-l folosesc zilnic. Nu-mi dau seama cât de mult ajută la rezistența machiajului, dar ceea ce-mi place la el este aspectul pe care-l oferă tenului. Nu are deloc aspect pudrat și este foarte luminos și strălucitor. De când îl am, am renunțat să mai folosesc iluminator. 
MAC Fix+
ITOPIK Balsam Calmant pentru Dermatită Atopică - nu am dermatită atopică, dar am psoriazis și-am observat că iarna se acutizează. Așa că am nevoie de o cremă foarte foarte hidratantă. Este ideal pentru pielea extrem de uscată și acționează aproape instant. Mă dau cu el doar pe leziuni, în fiecare seară după duș și m-a scăpat de o grămadă de bătăi de cap.
ITOPIK Balsam Calmant pentru Dermatită Atopică
LA ROCHE-POSAY Cicaplast Mains - iubesc crema asta de mâini! Este cea mai bună cremă e mâini pe care-am folosit-o vreodată. În afară de asta, o folosesc și ca balsam de buze și, mai nou, ca mască de față. Pentru că folosesc un produs ce conține 1% retinol care-mi usucă tenul șii pentru că am ieșit foarte des în ultimul timp și nu am avut grijă ca seara să-mi aplic toate produsele pe care le folosesc de obicei, mi s-a uscat foarte rău tenul de arătam ca un șarpe ce-și schimbă pielea. Așa c-am apelat din nou la Cicaplast Mains. Ingredientele sunt sigure și pentru față și a făcut o treabă foarte bună. REVIEW
LA ROCHE-POSAY Cicaplast Mains
MAC Sable - este fardul meu de pleoape preferat. Sunt absolut obsedată de el și cred c-aș fi în stare să renunț la absolut toate fardurile mele și să-l folosesc doar pe el. REVIEW
MAC Sable
BOURJOIS Rouge Edition Velvet Pink Pong - dacă Hot Pepper din aceeași gamă mi-a plăcut la nebunie, ăsta-mi place și mai mult de atât. Poate și din cauză că e nou. Culoare mișto, calitate genială! REVIEW
BOURJOIS Rouge Edition Velvet Pink Pong
BOURJOIS Pudră Silk Edition - a fost pudra pe care-am folosit-o aproape toată luna, cu excepția ultimei săptămâni când am început să folosesc una nouă. Îmi place foarte mult pentru că este fină și nu-mi încarcă tenul. Culoarea este potrivită tenului meu (52 Vanilla) și tenul nu arată prăfos după folosire. Dacă sunteți în căutarea unei pudre bune, vă recomand s-o încercați pe asta. 
BOURJOIS Pudră Silk Edition
PAULA'S CHOICE Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum - este cel mai recent produs intrat în rutina mea zilnică de îngrijire a tenului. Inițial, am avut o mostră și mi-a plăcut atât de mult că l-am cumpărat full size. Este un produs tare ciudat, dar vă voi povesti în amănunt despre el într-o postare viitoare. 
PAULA'S CHOICE Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum
L'OREAL Caresse Rock 'N Mauve - este al doilea ruj care mi-a plăcut cel mai mult în ianuarie. Uitasem complet că-l am, dar l-am găsit pe fundul sertarului și l-am scos la purtare. Îmi place mult nuanța și că este foarte hidratant. De asemenea, îmi place cum se comportă pe parcursul zilei și, deși nu este foarte rezistent, nuanța care rămâne pe măsură ce se duce este una foarte frumoasă. 
L'OREAL Caresse Rock 'N Mauve

Pe final, vreau să vă recomand trei filme pe care le-am văzut în ianuarie și care mi-au plăcut extraordinar de mult. Primul este mai vechi, din 2007, și se numește Death at a Funeral. Este o comedie britanică tare simpatică și chiar vreau s-o revăd cu prima ocazie. Celelalte două filme, tot britanice că de...astea-mi plac, sunt The Theory of Everything și The Imitation Game, ambele nominalizate la premiile Oscar de anul acesta. Amândouă absolut demențiale, dar al doilea mi-a plăcut mai mult, mai ales că rolul principal este jucat de Benedict Cumberbatch care este actorul meu preferat. Este nominalizat la Oscar pentru cel mai bun rol masculin și îmi doresc cu puterea a o mie de sori că ia premiul pentru că este un actor excepțional. I-am văzut toate filmele și nu este unul care să nu-mi fi plăcut. 
filme
Și pe final, vă las cu melodia mea preferată din această lună. 
Vă doresc un februarie călduros și liniștit!