31 ianuarie, 2015

Ultimele noutăți - cosmetice și machiaj

Ultimele noutăți - cosmetice și machiaj  
Aseară, m-am culcat cu gândul ca azi să merg la Auchan să fac câteva cumpărături.
Nu voiam să iau decât o loțiune micelară de la Garnier și câteva dischete de demachiat, că mi s-a terminat stocul. Nu am găsit loțiunea micelară, dar am avut grijă să cumpăr alte lucruri, pe care o să vi le arăt mai jos. În afară de chestiile pe care mi le-am luat azi din Auchan, o să vă arăt și ce mi-am mai cumpărat luna aceasta. Câteva dintre ele le veți vedea și mâine, în postarea cu produsele preferate ale lunii ianuarie. 
Pentru că nu am găsit loțiunea micelară de la Garnier, m-am decis să încerc altele două pe care nu le-am mai folosit până acum: loțiune micelară demachiantă de la GEROVITAL PLANT (12,39 lei) și loțiune micelară ten, ochi și buze de la ELMIPLANT (11,64 lei). Și așa mai adaug încă două loțiuni micelară la lista mea lungă, despre care puteți citi aici.
lotiuni micelare Gerovital/Elmiplant
Bineînțeles că nu puteam să plec fără dischetele demachiante pentru care mă și dusesem. Deși preferatele mele sunt cele de la Caterine, m-am decis să încerc unele pe care nu le-am mai avut până acum.
dischete demachiante
Aproape am rămas fără deodorant, așa că l- am cumpărat din nou pe cel cu bilă DOVE Fresh (11,25 lei), care este unul dintre preferatele mele. Și cum căscam gura pe raftul cu deodorante, am văzut că și cei de la GEROVITAL au scos așa ceva și eu habar nu aveam. Așa că am cumpărat unul (7 lei) și miroase chiar bine. Rămâne de văzut dacă e și eficient.
deodorant Gerovital/Dove
Am intrat și în insula cu produse de machiaj, această gaură neagră a hipermarketurilor. Inițial, am vrut să-mi cumpăr Nude-ist de la Bourjois, dar pentru că era mai scump decât e în Sephora, am renunțat și m-am îndreptat către alte zări. Așa că mi-au picat ochii de standul L'OREAL, de unde mi-am cumpărat un tuș de ochi negru Super Liner Duo Precision (46,89 lei). După părerea mea, tușurile de la L'Oreal sunt cele mai bune și acum tot un Super Liner folosesc, dar e cel auriu, care are pensula diferită. 
L'Oreal Super Liner Duo Precision
În momentul de față, nu am absolut niciun rimel care să-mi placă. Și am multe. Poate unul de la Melkior e cât de cât mai ok. Așa că mi-am cumpărat două bucăți: ESSENCE Multi Action Mascara (14,57 lei) și MISS SPORTY Pump Up Extra Lash Mascara (13,16 lei). Am impresia că pe primul dintre ele l-am mai avut acum câțiva ani, dar avea ambalaj verde.
ESSENCE Multi Action Mascara
 MISS SPORTY Pump Up Extra Lash Mascara
Și pentru că nu aveam destule oje, mi-am mai cumpărat una de la ESSENCE, din gama Colour&Go, în nuanța Be berry now! (9,14 lei). 
Essence Be berry now!
Tot pentru manichiură, mi-am cumpărat și un creion corector de la ESSENCE - Nail Polish Corrector Pen (14,79 lei). Sunt foarte utile aceste creioane, care au mai multe rezerve, mai ales pentru cele care vă dați cu ojă pe lângă, așa cum obișnuiesc și eu. Momentan folosesc unul de la Melkior, dar am ajuns la ultima rezervă.
ESSENCE - Nail Polish Corrector Pen
Și cam astea au fost toate cumpărăturile de la Auchan. În drum spre casă, m-am oprit la o farmacie Catena că mi s-a părut mie de-afară că au produse Garnier. Așa c-am intrat și am găsit loțiunea micelară, pe care-am și cumpărat-o la un preț foarte bun: 19,47 lei. Este preferata mea și nu am mai folosit-o de ceva vreme. REVIEW
lotiune micelara Garnier
Luna aceasta, am profitat de reducerea de 20% de pe site-ul PAULA'S CHOICE și mi-am cumpărat două produse: Clinical 1% Retinol Treatment (279 lei) și Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum (158 lei). Am avut ambele produse mini size și m-au convins să le iau full size. Dacă vă doriți vreun produs PC, doar astăzi mai puteți profita de reducerea de 20% la cumpărături de minim 250 lei. 
produse PAULA'S CHOICE
Primul lucru pe care l-am cumpărat în 2015 a fost fondul de ten Lingerie de Peau de la GUERLAIN. Nu-mi mai aduc aminte prețul exact, dar a fost în jur de 250 lei.
fond de ten Lingerie de Peau de la GUERLAIN
Tot pe la începutul lunii, am dat o comandă mică pe feelunique.com, de unde mi-am cumpărat pudra cu SPF 30 de la BareMinerals, de care vă spuneam aici, și un anticearcăn  Fit Me de la MAYBELLINE.
Maybelline Fit me
Săptămâna trecută am făcut și-o comandă mică pe Asos și cu asta m-am liniștit pentru următoarea perioadă. În februarie, vreau să-mi cumpăr bilet de avion pentru vacanța de vară, așa că de-acum sunt pe buget de austeritate. Asta dacă nu mă îmbogățesc peste noapte...