30 ianuarie, 2015

BOURJOIS Rouge Edition Velvet - Pink Pong

BOURJOIS Rouge Edition Velvet - Pink Pong 
Probabil că știți deja că unul dintre cele mai iubite rujuri pe care le am în colecție este Bourjois Hot Pepper.
Este un ruj lichid mat, cu o textură și rezistență uimitoare. Nu mă mai satur de el. Îmi doream să mai încerc și alte culori din gama Rouge Edition Velvet și de fiecare dată când eram la un pas să cumpăr unul nou, nu mă puteam hotărî asupra nuanței. 
Pentru că mă aflu într-o fază în care-mi place să port culori puternice, în luna decembrie, am cumpărat Pink Pong. Ochisem demult nuanța asta de fuchsia și simțeam că mi se potrivește. În acest moment, este cel mai folosit ruj al meu. Îmi vine să-l port aproape zilnic! Cred că la vară o să-mi placă și mai mult, pentru că am impresia că e mai degrabă o culoare văratică. 
BOURJOIS Rouge Edition Velvet - Pink Pong
 BOURJOIS Rouge Edition Velvet - Pink Pong
Și ca să vă faceți o idee cum arată pe buze, am făcut și o poză. E făcută cu camera frontală, deci nu e cea mai de calitate poză, dar măcar să vă faceți o idee, așa cum spuneam.
BOURJOIS Rouge Edition Velvet - Pink Pong

Fiind de departe textura mea preferată de ruj în acest moment, intenționez să nu mă opresc aici. Următorul pe listă este Nude-ist. Un nude mat și rezistent chiar îmi lipsește din colecție și AM NEVOIE DE EL ÎN VIAȚA MEA!