29 ianuarie, 2015

Noutățile lunii ianuarie de la L'OREAL PARIS

Lansările lunii ianuarie de la L'OREAL PARIS  
Acest început de an aduce cu el o mulțime de lansări de produse!
Dacă săptămâna trecută, a fost lansat oficial în România noul parfum Yves Saint Laurent - Opium Black, L'Oreal Paris a lansat săptămâna aceasta două noi game de îngrijire a părului și, respectiv, a tenului: Elseve Ulei Extraordinar și Nutri-Gold Ulei Extraordinar.
Gama Elseve Ulei Etxraordinar conține patru produse, destinate părului uscat: șampon nutriție, balsam nutriție, ulei extraordinar perfecționare și mască nutriție. Cele patru produse promit nutriție intensă, fără a îngreuna părul, catifelare, fluiditate și strălucire, datorită celor șase uleiuri pe care le conțin. 
Elseve Ulei Extraordinar
Cea de-a doua gamă - Nutri-Gold Ulei Extraordinar - conține două produse: cremă Nutri-Gold și ulei Nutri-Gold, prețul recomandat al fiecăruia fiind de 43 de lei. Uleiul Nutri-Gold conține un mix de 16 uleiuri ce au proprietăți antioxidante și efecte anti-îmbătrânire și promite o hitratare intensă.
Nutri-Gold Ulei Extraordinar
Dacă anul trecut nu m-am încumetat să încerc decât două șampoane, anul acesta m-am hotărât să fiu mai curajoasă de atât și să testez mai multe. Așa că, încă de aseară, am început să folosesc șamponul și masca din gama Elseve. Nu mi-am făcut încă o părere despre ele, dar voi reveni cu review după mai multe folosiri.